18 de febr. 2016
Cada vegada més, les empreses poden tenir diferents departaments, això pot fer inevitablement que es fragmenti i dupliqui la informació. Es pot perdre un temps molt valuós i mentrestant es podrien captar clients i fer negoci. Si vols créixer i superar a la teva competència, necessites integrar un sistema ERP a la teva empresa.
Cada vegada més, les empreses poden tenir diferents departaments, això pot fer inevitablement que es fragmenti i dupliqui la informació.
Has sentit parlar alguna vegada d'ells? Originalment coneguts com Enterprise Resourcing Planning, aquests sistemes tenen com a finalitat facilitar la planificació dels recursos empresarials. De quina manera? Utilitzen un software de gestió que integra la informació de tots els processos i departaments (compres, vendes, comptabilitat i finances, producció, inventaris, logística, recursos humans, etc.) en una mateixa base de dades, servint de "columna vertebral" de l'organització i facilitant la seva gestió. Vols més raons per integrar un sistema ERP a la teva empresa? Aquí les tens:
Els sistemes ERP Utilitzen un software de gestió que integra la informació de tots els processos i departaments (compres, vendes, comptabilitat i finances, producció, inventaris, logística, recursos humans, etc.) en una mateixa base de dades, servint de "columna vertebral" de l'organització i facilitant la seva gestió.
A Lexington tenim clar que la tecnologia és la base de cada projecte, per això, els nostres centres de negocis compten amb un complet servei de solucions tecnològiques que proporcionaran a la teva empresa totes les facilitats que necessitis.
"S’han de simplificar les coses tant com sigui posible, pero no més” Albert Einstein
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost