Sandra Barreto
28 d'ag. 2014
El finançament és un dels principals problemes amb els que es troben la majoria d’empresaris i emprenedors a l’hora de posar en marxa els seus negocis. Es per aquest motiu que la fluïdesa de la comunicació, a l’hora d’aconseguir la confiança dels inversors, cobra una vital importància per a la bona salut de qualsevol negoci.
En aquest sentit, has d’aprofitar qualsevol situació per a realitzar una presentació destinada a despertar l’ interès de possibles inversors. També coneguda com a “Elevator pitch”, la teva exposició ha de transmetre la teva idea de negoci en una hipotètica trobada a un ascensor. A continuació, t’ oferim alguns consells per a preparar-te:
L’entusiasme i la confiança en tu mateix i en el teu projecte són fonamentals per aconseguir l’èxit, per això has d’estar sempre preparat i aprofitar qualsevol oportunitat per casual que sembli. Un cop aconsegueixis establir una reunió, escull un lloc apropiat per a portar-la a terme en un entorn professional. A Lexington posem a la teva disposició sales de reunions de diverses dimensions perfectament equipades amb les solucions tecnològiques més avançades i disponibles amb total flexibilitat. A més, comptaràs amb l’assistència permanent d’un equip de professionals formats per personal tècnic, administratiu i de restauració que t’ajudaran a convertir la teva reunió en tot un èxit.
“El futur té molts noms: per als dèbils és allò inaccessible; per als temorosos, allò desconegut; pels valent és l’oportunitat.”
Víctor Hugo
Escrit per
La nostra Office Manager a Lexington Diagonal - Edificis Trade a Barcelona és l'encarregada de transmetre l'energia i la imatge de Lexington a la ciutat comtal. I és tota una experta! Tot i que la seva vertadera vocació és ser la mànager més detallista i creativa, tot pels nostres clients! I pel seu equip, per descomptat.
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost