Tendències en oficines

7 consells a l’hora d’escollir el lloguer d’una oficina.

08 Oct 2015

Tens una empresa i busques una oficina per a establir la teva seu? Llavors no perdis cap detall del post d’avui, perquè et donarem 7 consells molt útils a l’hora d’escollir llogar una oficina pel teu negoci:

1. El primer que has de tenir en compte es que no totes les empreses són iguals, ni tampoc que totes tenen les mateixes necessitats. Així que, quan et posis mans a l’obra tingues sempre en compte què és exactament el que li fa falta a la teva empresa. Fer-te una llista de requisits imprescindibles que t’ajudaran a limitar la teva busca a un espai realment rentable i eficient.

2. Valora si en realitat necessites una oficina pròpia, perquè si no és absolutament necessari, hi ha altres opcions que et faran rascar-te menys la butxaca. Els centres de negocis són un exemple perfecte, perquè tens totes les facilitats en un mateix lloc, sense que hagis de preocupar-te per milions de factures. Llogant una oficina en un centre de negocis Lexington podràs obtenir molts avantatges i grans descomptes.

3. Una de les coses més importants a l’hora d’establir la teva empresa és que tingui una bona ubicació i gran accessibilitat. Pensa que això no només et beneficiarà a tu i als teus treballadors, sinó també als teus clients. Si poses facilitats i els ajudes a optimitzar els seus temps, veuràs com les possibilitats d’acords creixen, i per tant, també els teus beneficis.

4. Si vols tenir uns resultats realment eficients has de tenir en compte també als teus treballadors quan vagis a escollir el lloguer d’una oficina. Les oficines flexibles augmenten la productivitat dels treballadors, ja que interactuen més i posen idees en comú.

5. Està demostrat que amb llum natural els treballadors es concentren més, i per tant, treballen millor i més ràpid. Així que ni t’ho pensis, apunta’t  aquest requisit com a un dels imprescindibles.

6. Avui dia la tecnologia és fonamental als negocis. Per això, l’oficina que escullis ha de tenir una bona connexió a internet, ja que la necessitaràs tots els dies: per a comunicar-te amb els teus clients, per a realitzar reunions per videoconferència, etc. Fixa’t en la velocitat de connexió, que tingui un bon equipament, connexió Wifi, que sigui adaptable a les últimes tecnologies del mercat i, sobretot, que tingui un equip de suport tècnic que t’ajudi en cas que ho necessitis. Això últim pot semblar-te una cosa irrellevant en un principi, però es converteix en una cosa essencial quan pot salvar-te de més d’un problema.

7. Els ambients agradables també seran beneficiosos. Busca oficines que tinguin zones més còmodes amb sofàs, taules grans, o inclós àrea de jocs, que incentiven el treball en equip. Els colors o espais verds també incrementen la creativitat i la motivació , la qual cosa farà que la gent treballi de manera més eficient i productiva.

Resumint-ho, necessites tenir una oficina que s’adapti completament a les necessitats del teu negoci, tant actuals com futures. Si esculls l’adequada, aconseguiràs optimitzar tots els teus recursos, millorant la teva imatge i augmentant els teus beneficis.

“On hi ha una empresa d’èxit, algú va prendre alguna vegada una valenta decisió", Peter Drucker

Post publicado en:
Tendències en oficines
Comparteix-ho

Posa’t al dia de l’actualitat flex

Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.