20 d'ag. 2015
Els actes socials que es realitzen entre companys de feina, en llocs externs a l’empresa i amb ambients distesos són molt comuns en les grans ciutats com Nova York o Londres. No obstant això, segueix estant en l’aire la pregunta de si aquest tipus d’esdeveniments són realment positius o no. La resposta es un sí rotund, ja que aequests aporten nombrorsos beneficis, no tan sols per als propis empleats, sinó tambe per a l’empresa:
Quin tipus d’esdeveniments es poden fer?
1. Afterworks: aquest terme fa referència a prendre’s unes canyes, refrescos i/o unes tapes després de la jornada laboral i es un tipus d’acte social que s’està posant cada vegada més de moda, sobretot en les grans ciutats com Madrid o Barcelona. A més, permet que les persones que no són de la ciutat on treballen es relacionin i coneguin llocs d’interès.
2. Dinars o sopars: són una ocasió perfecta per reunir tots els treballadors i compartir converses i opinions.
3. Team buildings: la realització d’aquest tipus d’esdeveniments ajuda a identificar les fortaleses de cada membre de l’equip i augmenta la motivació personal.
4. Tornejos o lligues d’empreses: fer esport amb els companys de feina resulta molt positiu per a l’empresa, ja que es practica el treball en equip i l’estratègia.
5. Olimpíades: es poden crear unes olimpíades, en les quals no participen sols els empleats d’una empresa, sinó que s’aprofiti per interactuar amb els treballadors d’altres empreses. En elles es poden fer diferents activitats com partits de futbol, gimcanes, jocs estratègics, etc. mitjançant els quals cada empresa pugui anar adquirint punts amb la finalitat de guanyar.
Com has pogut comprovar, els actes socials en l’empresa no només ajuden al fet que els empleats es coneguin, sinó també a trobar noves idees, millores, sinergies o donar a conèixer el teu negoci. Per tant, si tens pensat un canvi en l’empresa, aquesta es una molt bona opció a tenir en compte.
“La tecnologia reinventarà els negocis, però les relacions humanes seguiran sent la clau de l’èxit”, Stephen Covey
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost