06 de juny 2019
Posar en marxa una empresa pot ser una feina veritablement extenuant. Des de els tràmits legals a la cerca de client, sense oblidar les dificultat del finançament. Les tasques d’un emprenedor o empresari poden considerar-se gairebé com una professió de risc.
No obstant això, fa alguns anys que la tendència cap als espais de feina més flexibles han fet que buscar la localització de l'empresa sigui una tasca molt més senzilla. Els espais de coworking i les oficines de lloguer per hores estan guanyant cada dia més adeptes, proporcionant els beneficis d'un model que permet estalviar costs i que ofereix més llibertat.
Els motius econòmics són el principal avantatge del lloguer d’oficines per hores, ja que aquest model redueix considerablement la inversió necessària per a posar en marxa el teu negoci: llogar una oficina avui i començar a treballar ja, sense necessitat de reformes ni llargues esperes fins a tancar els tràmits d’una venda o un lloguer.
Així mateix, la flexibilitat que ofereix aquest tipus de servei elimina per complet el rics i la incertesa que generen opcions com la compra o el lloguer convencionals. El fet de comptar amb oficines de lloguer per hores que s’adapten ràpidament a l’evolució de l’empresa, evita molts mals de cap a emprenedors, empresaris i professionals. Així, l’espai s’amplia o redueix depenent de les necessitats en cada moment, evitant tenir que canviar d’ubicació contínuament.
Espais de treball flexibles com els ubicats en els nostres workspaces permeten començar a treballar en un temps rècord. Equipades amb l’última tecnologia i comunicacions, les nostres oficines compten amb el recolzament d’un equip de professionals qualificats per a oferir-te assessorament tècnic i administratiu en tot moment.
Per altra banda, ubicar la teva oficina a edificis de referència de les principals capitals del país, com Madrid, Barcelona i altres ciutats d’interès, contribueix a enfortir la imatge de l’empresa, amb una ubicació estratègica memorable, fàcil de trobar i amb totes les comoditats pel que fa a accessibilitat i seguretat.
Per tot això, el lloguer d’oficines per hores és una opció per la que ja compten companyies, multinacionals i pymes de diferent caràcter a tot el món.
A més a més, si ets dels que treballen des de casa i necessites una solució que cobreixi diverses de les teves necessitats, no perdis de vista les prestacions que t'ofereixen les oficines virtuals, podràs despreocupar-te de les despeses de manteniment i personal a alhora que comptis amb serveis de domiciliació, atenció telefònica i accés a espais de manera puntual.
Es tracta d’una modalitat que permet als usuaris operar a diferents zones geogràfiques per a testar nous mercats, tot minimitzant les despeses d’establiment.
El treball i la lluita sempre truquen als millors
Séneca
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost