Índex de continguts
Índex de continguts
Dilluns, arribes a la feina amb un cafè a la mà, encens d’ordinador, entres al teu email i... Boom! Tens milions d’ emails per llegir. Cada setmana es repeteix la mateixa història: una llista d‘emails inacabables, sense poder respondre i amb reunions pendents sense una data concreta. No perdis més el temps i ajuda’t amb apps mòbils per a facilitar el teu treball i gestionar-lo de manera més eficient. Aprendràs a tenir-lo tot sota control.
Les aplicacions mòbils de gestió de treball ajuden a augmentar la productivitat i a estalviar temps
Pren nota de les següents apps i comença a gaudir dels avantatges d'una feina més ordenada i àgil:
Cada vegada són més els usuaris que utilitzen diàriament aquest senzill i útil gestor de Google que es pot vincular a tots els dispositius. I és que, per accedir a tots els serveis, tan sols es necessita disposar d'un compte de correu electrònic de gmail
Aquesta aplicació funciona como una agenda digital, oferint la possibilitat de sincronitzar tots els dispositius que acostumes a utilitzar sense importar els seus sistemes operatius.
És un tipus de WhatsApp laboral i representa una eina perfecte per a treballar en equip, ja que a més d’organitzar al staff per canals o projectes, es poden compartir arxius i integrar totes les apps i emails que utilitzes al teu dia a dia.
Aquesta app permet gestionar, delegar i organitzar tasques de manera senzilla, flexible i visual de caràcter individual o en equip. És perfecte per a qui no vol moltes complicacions i busquen una eina intuïtiva i fàcil de fer servir.
myMail és una app idònia per a gestionar totes les comptes d’ email des de un mateix panell. I té com a característiques principals: la navegació ràpida amb icones de menú, avatars de contacte, la cerca a través de contactes locals i el servidor, i les notificacions push a temps reals per a la bústia, entre d’altres.
És un sistema de gestió i control d’ horaris. És dir, des d’aquesta app podràs saber els horaris dels teus treballadors, aprovar i tenir visibles les vacances. Un nou concepte que simplifica el treball dels RRHH.
Si ets dels que s’encarrega de gestionar les xarxes socials de vàries empreses, aquesta és una app que no pot faltar al teu Smartphone. Hootsuite et permet programar i gestionar publicacions a diferents perfils i a diferents xarxes socials. Així que ja saps, no deixis per demà el que puguis programar avui.
Aquestes aplicacions per gestionar la teva feina són les eines ideals, per posar en practica el flexiworking i poder portar a terme les tasques de manera eficient des de qualsevol lloc i en qualsevol moment. I és que, cada vegada són més les empreses que afavoreixen el teletreball i s'apunten a gaudir dels beneficis d'aquesta tendència a l'alça.Treballar en remot des dels nostres espais de coworking o des de les nostres oficines virtuals et permetrà tenir una seu social i accedir a espais de treball i sales de reunions de manera puntual, sense la necessitat de llogar un despatx permanent. Informat!
“Un dia et despertaràs i ja no tindràs més temps per a fer les coses que sempre has volgut fer. Fes-les ara.”.
Paulo Coelho
L'autor
El seu iPhone és una extensió més del seu cos, i és que la nostra Social Media Manager (Taylor's Version) és experta en reels, trends i en descobrir sempre els girs més rebel! Compte amb més de sis anys d'experiència com a creadora de contingut, una passió desbordant per la lectura i el mix perfecte entre mil·lenial i generació Z.
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost