A l’actualitat, estem tan acostumats a recórrer a Internet a través d’ordinadors o de qualsevol dels nostres dispositius mòbils que, quan acudim als principals motors de busca, com Google, buscant informació sobre una empresa concreta i no la trobem, ens pot semblar sospitós i fins i tot arribem a desconfiar de la serietat de la companyia.
Més enllà del treball tècnic del SEO (Search Engine Optimization), que es pot dur a terme en una web per a que aparegui entre les primeres posicions en els motors de busca quan un usuari s’interessa per termes relacionats amb la seva activitat, existeixen diversos serveis que Google ofereix per ajudar a que els seus potencials clients els trobin, com Google My Business. Es tracta d’un servei que permet a les empreses completar una fitxa amb les seves dades de contacte, de manera que es mostri quan els usuaris busquin aquests serveis a la vora de l’ ubicació de la companyia, ja sigui des de el seu domicili o lloc de treball.
És per això que, cada vegada, són més els emprenedors i empreses de qualsevol mida que confien en els nostres serveis d' Oficina Virtual, ja que els hi ofereix la possibilitat de comptar amb una direcció física, imprescindible per a donar-se d’alta a Google Places, ara integrat a Google My Business. Així, la direcció postal de l’empresa es mostra de manera gràfica entre els resultats de la busca realitzada a Google, a un dels mapes del buscador, juntament amb les dades de contacte del negoci, ressenyes i valoracions dels usuaris.
Malgrat de tractar-se d’un servei gratuït, Google verifica que les dades ofertes per cada empresa que es dóna l’alta a Google My Business són correctes, pel que, aparèixer en aquest directori de Google oferirà una major confiança a l’usuari, que té la garantia de que contactarà amb una empresa real.
Aquesta millora del posicionament orgànic a nivell local, sumada als serveis d’atenció telefònica i la possibilitat de gaudir d’unes instal·lacions totalment equipades i a unes ubicacions estratègiques de les principals capitals, fan que el servei d’ Oficina virtual de Lexington tot un aliat per a emprenedors que no poden permetre’s invertir en la compra d’un local o d’un lloguer convencionals.
“Deixa anar amarres, comença a navegar i aprofita els vents al teu favor. Explora. Somia. Descobreix”. Mark Twain
Escrit per
La nostra Corporate Account Manager porta més de deu anys ajudant dia rere dia als nostres clients a arribar a les seves metes, a complir els seus objectius i a superar les seves expectatives. Com? Amb una estratègia personalitzada de workplace i oficines 100% a mida. El toc de María és únic, com ho és ella! Apassionada de les sèries, la literatura i enamorada dels seus discs de vinil.
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost