Com fer branding

Empresari, cóm crear la teva marca personal [i no morir en el intent]?

Soraya Albaladejo

Soraya Albaladejo

21 de set. 2017

En un món tan fugaç, i canviant com el dels negocis, el que ens persegueix constantment és la diferenciació. Per aconseguir-la, has de saber abans que res com crear la teva marca personal. T'ho expliquem.

Construir la teva marca personal t'ajudarà a no passar desapercebut pels clients i a situar la teva companyia en el mapa del sector en el qual es desenvolupa la seva activitat

> 1. Be water, my friend

Abans de tot, transparència. Aquesta és la filosofia que hauràs de seguir. Mostrat tal com ets i, sobretot, sigues accessible i visible als teus treballadors, clients, competidors... ells tenen que conèixer-te  i recorda: com més visible et facis, més fort serà la teva marca personal, per totes!

> 2. Coneix el sector… en totes les seves versions!

Has de tenir present que el teu negoci és tan bo com les persones que estan en ell. (Tu també) i tenir un coneixement ampli del sector, tant per dins com per fora, d'aquesta manera, et posicionaràs com a líder a la teva indústria, aconseguint elevar el teu "personal branding" al nivell més alt això és el que vols!

> 3. Amunt el networking! 

Aposta pel networking sempre que puguis: assisteix als esdeveniments, fires i congressos rellevants i relacionats amb el sector de la teva empresa, doncs si vols crear la teva marca personal de manera sòlida, construir una xarxa de contactes solida és fonamental.

> 4. La teva imatge virtual.

En aquest sentit, Linkedin és una eina beneficiosa i efectiva que et pot ajudar a expandir la teva marca personal, així que optimitza-la, actualitza el teu perfil i treu-li el màxim partit.

Tenir una marca personal solida, t'ajudarà a incrementar l'exposició del teu negoci i reforçarà la seva reputació

> 5. Objetius, always objetius

Ja saps que sense objectius marcats, no hi ha estratègia, així que marcat metes que siguin ambicioses però factibles i comença a construir el teu camí cap a una marca personal forta i solida que atregui quins estan al teu entorn empresarial.

> 6. No perdis de vista a la competència

Mai t'oblidis dels teus majors competidors, pensa que pots aprendre molt d'ells, així que tingui’ls sempre en compte i observa els seus moviments. D'ells, dependran també els teus. L'objectiu final no és copiar-los, que et serviran d'inspiració i de punt de partida per marcar la diferencia.

"La teva marca és el que diuen de tu quan no estàs present"

Jeff Bezos

Escrit per

Soraya Albaladejo
Soraya Albaladejo

La nostra CMO i experta en marketing corporatiu amb més de dotze anys d'experiència torbant aquella cosa que fa única cada marca, projectant sempre l'energia més Lexington. Soraya és l'encarregada de potenciar la nostra personalitat rebel perqué els nostres espais de treball apareguin en portada. Estratègica, organitzada i la mànager amb més ritme de revetlla!

Post publicado en:
Com fer branding
Comparteix-ho

Posa’t al dia de l’actualitat flex

Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.