17 de nov. 2016
Necessites gestionar tota la informació que tens dels teus clients i leads però no saps com? La millor opció és apostar per l’ús d’un bon CRM (Customer Relationship Management system): es tracta d’ un software que permetrà a la teva empresa registrar totes las interaccions que es produeixen i poder dur a terme un seguiment minuciós de les mateixes.
L’ implementació d’un CRM et permetrà gestionar i conèixer totes les interaccions que es produeixen amb els teus clients
L’ús d’aquest software de gestió apareix de la necessitat de fidelitzar als clients, així com d’implantar noves polítiques de comunicació que permetin rebre un feedback més fiable i efectiu, representant així la millor solució per les empreses. Així mateix, el seu ús et donarà accés a: centralitzar la informació, augmentar la productivitat comercial, realitzar campanyes de màrqueting específiques, disposar de les dades del teu negoci en temps real i agilitzar i millorar l’atenció als teus clients.
Per tant, si tens una startup o una pyme, atenció als següents consells que et proposem per a que sàpigues com escollir el millor CRM per a la teva empresa, aquí els tens:
1. Defineix quins són els objectius empresarials
Conèixer quins són els objectius de tots els departaments i les prioritats de l’empresa es fonamental per a la selecció d’un bon software CRM, ja que disposen de diferents característiques i serveis que segurament no utilitzis en la seva majoria. Així que, analitza les funcionalitats que t’ofereix cada CRM i compara-les amb els teus objectius, de manera que pots escollir l’opció que més s’ajusti a allò que busques.
2. Prepara el pressupost
Hauràs de preparar el pressupost que estiguis disposat a pagar per un nou CRM, així com per a la seva implementació, manteniment i formació dels teus treballadors. Així mateix és molt important que tinguis en compte no només les despeses inicials, sinó també els beneficis que el CRM oferirà a la teva empresa a mig i llarg termini gràcies a la optimització de les diferents rutines de treball.
3. Fàcil, pràctic e intuïtiu
Has d’assegurar-te que el sistema del CRM sigui senzill i intuïtiu pels treballadors, per tal que els permeti automatitzar quantes més tasques millor.
4. Implicar a tot l’ equip
El motiu principal pel que un CRM fracassa és per que les organitzacions no aconseguien que els seus treballadors l’utilitzin correctament. Per a evitar això, hauràs d’invertir temps i diners en la formació de tot l’equip professional, de manera que aprofitin el potencials que ofereix aquesta inversió.
5. Compatibilitat
Per últim, si ja disposes de sistemes informàtics i vols seguir utilitzant-los després de la implementació el nou CRM, hauràs de ser crític i analitzar les compatibilitats d’aquest software de gestió d’informació de clients amb un sistema compatible.
"Es difícil derrotar a una persona que mai es rendeix”.
Babe Ruth
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost