11 d'abr. 2019
Tens la idea de negoci, tens el pla financer i el pla estratègic però encara et falta trobar el nom que concentri tota la personalitat del teu producte o servei i s'acosti als futurs clients. Vols saber com escollir el nom d'una empresa? Ha arribat el moment del Naming.
"Un bon Naming està compost d'un 20% de creativitat i un 80% d'anàlisi i coneixement de marca"
El naming és pur atzar, darrere dels noms de les grans marques hi ha moltes hores d'estudi dedicades a escollir un nom de l'empresa idoni que permeti la marca posicionar-se com a líder.
Abans de guiar-te en el procés d'escollir un nom d'empresa, volem que coneguis els diferents tipus de Naming utilitzats, pot servir-te de guia:
El teu nom descriu a la teva marca i aconsegueix que els consumidors sàpiguen perfectament que estàs venent o que fas. Et sona Don Limpio?
En alguns casos, l'ús dels acrònims és l'evolució natural del naming descriptiu, Les sigles es converteixen en el nou nom de l'empresa, més curt i amb major identitat. H & M (Hennes & Mauritz)
Són paraules inventades que només aconsegueixen adquirir significat a llarg termini. És un tipus de naming arriscat, però molt potent si aconsegueix connectar amb el públic objectiu. No hi ha competència que aconsegueixi desbancar un bon nom abstracte: Google.
Fan referència a les sensacions que els productes o serveis de la companyia pretenen transmetre. Un nom suggerent aconsegueix posicionar ràpidament a la marca i apropar-la al seu públic: Loewe.
Ara que ja coneixes els diferents tipus de Naming que existeixen, és el moment de saber com escollir un nom d'empresa. No et perdis aquests consells:
Pots començar per demanar ajuda a persones properes o més participes de la idea de negoci i deixa volar la imaginació! A vegades, usar aquesta eina de treball grupal fa que sorgeixin idees molt interessants.
Ja hem explicat que escollir un nom d'empresa adequat no és qüestió d'atzar, però el que necessitaràs es temps i paciència. No et preocupis, quan donis amb el correcte sentiràs que ha sigut un temps molt ben invertit. Han sorgit bones idees del brainstorming? Comença a treballar-les!
Potser, el brainstorming i un treball posterior t'han donat algunes bones propostes de Naming, Defineixen la teva idea de negoci? Són coherents? Fàcils de pronunciar? Sonen bé?
Consell Molt important: no llancis campanes al vol abans de comprovar que el nom que has escollit per la teva empresa està disponible i pots registrar-lo pel teu negoci.
Has trobat amb el nom de la teva empresa! Ara has de testejar, així que escriu-lo, escolta'l, tradueix-lo, imprimeix-lo, conjugal... si et segueix semblant perfecte, és que has encertat el Naming, Felicitats!
“Has d’aprendre les reglas del joc i depres jugar millor que ningú”
Albert Einstein
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost