L'opinió dels clients és la informació més valuosa que un empresari o emprenedor busca conèixer amb l'objectiu de millorar tots els aspectes que es puguin donar en una empresa startup. Per això, la millor manera d'arribar a aquesta informació realitzen una bona enquesta de satisfacció al client.Així doncs, atent perquè en aquest port et farem descobrir els passos que hauràs de tenir en compte per saber com fer una bona enquesta de satisfacció al client, pren nota!
Conèixer de primera mà l'opinió dels clients és clau per l'èxit de qualsevol empresa
Són varis els punts als quals hem de parar atenció abans de realitzar una bona enquesta de satisfacció, i entre els quals destaquem aquests cinc:
Defineix quins són els objectius que persegueixes amb l'enquesta de satisfacció. Està clar que voldràs conèixer l'opinió del client, elabora les preguntes buscant més enllà. És a dir, tracta d'obtenir respostes a: la seva satisfacció amb el servei o producte, a com és la seva relació amb l'empresa, si existeix algun problema a l'hora d'adquirir el producte o servei, etc.
Defineix correctament el target de l'acció i segmenta la base de dades. Per això, analitzarem quines dades disposem dels nostres clients, per definir amb exactitud el perfil seleccionat.Tanmateix, tracta de fer-te amb una bona mostra (representació significativa de les característiques d'una població) amb l'objectiu d'aconseguir majors i millors resultats.
Defineix perfectament com voldràs mesurar els resultats. En aquest sentit, has de saber que existeixen diferents mesures per avaluar les qüestions, entre les quals destaquem aquestes:
És clau que investiguis a través de quin canal has de fer arribar els teus clients les enquestes de satisfacció per ser la més ràpida i efectiu, A més a més, defineix el temps que durarà aquesta acció per dotar-la d'una temporalitat i el pressupost optimitzat que destinaràs per la realització d'aquesta acció.
Una vegada ja tinguem tot l'anterior en compte i perfectament definit, és moment de posar-nos a elaborar el qüestionari, pel qual haurem d'especificar una estructura i ordre de presentació. Nosaltres proposem el següent:
Per últim, has de saber que l'elaboració periòdica d'enquestes de satisfacció és una de les accions més efectives per fidelitzar el client. Així que, treballa aquest aspecte de forma recurrent i manté el focus en la satisfacció total d'ells, els clients.
"El teu client més insatisfet és la teva millor font d'aprenentatge"
Bill Gates
Escrit per
La nostra Corporate Account Manager porta més de deu anys ajudant dia rere dia als nostres clients a arribar a les seves metes, a complir els seus objectius i a superar les seves expectatives. Com? Amb una estratègia personalitzada de workplace i oficines 100% a mida. El toc de María és únic, com ho és ella! Apassionada de les sèries, la literatura i enamorada dels seus discs de vinil.
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost