Índex de continguts
15 Nov 2018
Índex de continguts
Com fer un elevator pitch és una de les primeres qüestions que es planteja un empresari o emprenedor quan té a presentar el seu projecte o idea de negoci davant a potencials clientes o davant un públic exigent i coneixedor del món de l'emprenedoria com poden ser els business angels. Així doncs, per aconseguir que un pitch capti l'atenció de tots ells i vulguin apostar i invertir en aquest projecte, és clau seguir les pautes que et donarem en aquest post.
En un Elevator Pitch has de ser capaç de condensar el millor del teu projecte per persuadir i enamorar als assistents
Un Elevator Pitch és un discurs de presentació de tu mateix i del teu negoci que té com a objectiu de despertar la curiositat dels interlocutors (un inversor, un potencial client, un soci, un col·laborador, etc.) i aconseguir transmetre una idea clara i el suficient interès com per qui vulgui apostar per ell.
Realment aquestes tres paraules són determinants en l'èxit d'un pitch, i és que aquest es caracteritza per transmetre la idea del teu negoci de forma clara, concisa i directe. Utilitzar pura xerrameca, només et portarà a aconseguir un missatge més confús, difícil d'entendre i inclús poc seriós. Així que, focalitza el que vulguis transmetre i centrat en l'emissor que t'escolta, Ha de quedar impressionat!
Adopta un llenguatge corporal adequat, ja que l'atenció dels assistents estarà centrada a tu i en els teus gestos que, encara que no s'escoltin, sí que es percep i parlen per si sols. Fes clic aquí i descobreix quins són els elements clau de la comunicació no verbal.
És imprescindible que tinguis present en totes i cada una de les teves paraules i gestos, que el que realment pretens és vendre la teva idea de negoci i generar en els clients potencials, inversors, socis... l'interès necessari per formar part del teu projecte i apostar per ell. Tu ets la persona responsable de suscitar una necessitat d'ells i captar la seva atenció en pocs minuts, ets per tant, l'encarregat de saber vendre la teva idea de negoci.
Per últim, el discurs ha de generar no només interès en l'emissor, sinó també suscitar més reaccions de caràcter emotiu, I és que un bon Elevator Pitch ha de ser suggerent i convidar a la persona que ho escolta a voler conèixer més sobre el seu projecte.
I... Quina és l'estructura idònia de l'Elevator Pitch?L'estructura del Elevator Pitch ha de ser clara i no donar a lloc a dubtes ni improvisacions, recorda que tens escassos minuts per presentar el teu projecte.Des de Lexington, et recomanem la següent estructura per un Elevator Pitch perfecte:"Sempre dóna més del quel esperen de tu"
Larry Page
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d' implantació
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
0 €/mes
Sense despeses d'implantació
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost