06 Oct 2016
En el moment en el que deixes una vacant a una empresa es presenten dues opcions: obrir un procés de selecció per a buscar un professional que s’adapti al perfil requerit, o bé, promocionar a un actual treballador. En aquest sentit, l’última opció podria ser la més factible. No obstant, és cert que no tots els “bons treballadors” tenen qualitats de líder, una qüestió a tenir molt en compte a l’hora de realitzar un procés de promoció interna.
Què és el que hauries de valorar a l’hora de promocional a un professional de la teva plantilla? Per ajudar-te a donar resposta a aquesta incògnita, a continuació et donem uns consells que hauràs de tenir en compte si et trobes davant d’aquesta situació:
1. Fixa’t en les seves qualitats
A l’hora d’ ascendir a u treballador, hauràs de considerar diferents qualitats imprescindibles per a afrontar tot el que requereix el nou lloc de treball: ser transparent, resolutiu, proactiu, productiu i tenir gran capacitat comunicativa i d’influència, entre d’altres.
2. Quina és la seva relació am la resta de treballadors?
Mantenir una relació bona, cordial i honesta amb la resta de l’equip, així com motivar-los dia a dia és clau per a que qualsevol projecte tingui futur i aconseguir així els objectius empresarials marcats.
3. Capacitat de lideratge
És imprescindible que el treballador que vulguis ascendir tingui qualitats de líder, ja que és la clau per a dirigir un equip, complir els objectius i saber gestionar les situacions de crisis.
4. Compromís
El candidat haurà de tenir vocació de servei i comprometre’s tant amb l’equip com amb el projecte, ja que només d’aquesta manera serà capaç d’aconseguir els resultats esperats.
Un cop que es produeix la promoció, el treballador començarà un procés d’adaptació en el qual l’empresa haurà de dotar-lo d’eines i formació, però sobretot de la confiança necessària per a que pugui desenvolupar les seves noves funcions de la manera més òptima.
“Tracta als teus treballadors com vols que els tractin els teus millors clients”.
Stephen Covey
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d' implantació
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
0 €/mes
Sense despeses d'implantació
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost