Índex de continguts
Anna Jorge
04 Oct 2018
Índex de continguts
La comunicació no verbal no s'escolta, es percep i ajuda a les vendes. Si, així és i en aquest post explicarem que és i perquè és tan important en els processos de venda en les empreses, comencem!
"La comunicació no verbal no s'escolta, però si percep i ajuda als processos de vendes en una empresa
Com deien, la comunicació no verbal no és un llenguatge que s'escolti, sinó que és corporal i en ell entren en joc, per tant, diferents actituds, gestos, reaccions... que poden ser ocasionalment decisius en una elecció rellevant per una empresa.
El llenguatge corporal en el procés de vendes és una empresa clau, ja que incideix directament en ell i ajuda per general a la presa de decisions. Per tant, és important que sapiguem quin missatge és el que volem transmetre al client i com el transmetrem, i és que en una comunicació bidireccional no només les paraules importen, sinó també el contacte visual i la forma d'actuar.
Per dominar les vendes sense paraules, atent@ a aquests elements de la comunicació no verbal que hauries d'adoptar perquè siguin donant els seus fruits.
Comoditat, tranquil·litat i seguretat. Això és el que el receptor del teu missatge visual rebrà, així que en les reunions amb els teus clients mantén sempre el contacte visual amb ells per fer-los sentir més còmodes i, sobretot, transmetre'ls la confiança necessària perquè la seva decisió de comprar els productes o serveis de la teva empresa estigui més a prop que mai.
La postura que adoptes es pot interpretar de diverses maneres, així que intenta està relaxat, tranquil i sigues sobretot sincer amb els teus clients: ni la forcis perquè semblarà que no actues de forma natural, ni encreuis les cames ni els braços perquè semblarà que no mostres tot l'interès que deuries.
Diuen que la cara és el reflex de l'ànima... així que mostra la millor versió de tu mateix: manté el contacte visual amb els clients que intervinguin a la reunió (com dèiem en el primer punt), mostra interès i escolta amb deteniment els discursos que s'exposen. Somriu en els moments pertinents i, com a mínim, comença i acaba la visita amb un gran somriure.
Quan rebis el client, tingues en compte que l'estreta de mans ha de ser ferm però no agressiu per no transmetre intenció de domini.Durant la reunió o visita, pots utilitzar el contacte físic per cridar l'atenció. Per exemple, posar la mà sobre l'avantbraç de l'altra persona farà que aconsegueixis certa complicitat o confiança.
Quan parlem de públic, a vegades, abusem de la gesticulació. Aspecte que hem de tenir en compte, ja que ens pot tornar a la contra i desviar així l'atenció del receptor.Cada gest té una interpretació diferent i a continuació especifiquem la d'alguns d'ells:
En definitiva, la recepta perfecta per tancar de forma exitosa una venda és desenvolupar les teves habilitats comunicatives per convertir-te en un expert i aprendre a fer servir a favor teu el llenguatge no verbal, Per descomptat, que això ho has de complementar a la vegada amb un model de vendes efectiu i unes aptituds laborals irresistibles.
“El mes important es la comunicación es escoltar el que no es diu.”
Peter Drucker.
L'autor
El seu iPhone és una extensió més del seu cos, i és que la nostra Social Media Manager (Taylor's Version) és experta en reels, trends i en descobrir sempre els girs més rebel! Compte amb més de sis anys d'experiència com a creadora de contingut, una passió desbordant per la lectura i el mix perfecte entre mil·lenial i generació Z.
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d' implantació
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
0 €/mes
Sense despeses d'implantació
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost