Motivació

5 consells per un bon començament de setmana

Cristina Seriñá

Cristina Seriñá

06 de jul. 2017

Després de 5 llargs dies de feina (i que es fan molt més llargs durant aquests mesos d'estiu) a tots ens agrada aprofitar el cap de setmana per gaudir-lo amb els nostres. Tot i així, el pitjor de tot és que passa massa ràpid, oi?

Així doncs, per tronar el dilluns a la feina amb molta energia i tenir un bon començament de setmana, et proposem aquests 5 tips, anem a per ells!:

#1 Aprofita el moment de l'esmorzar

Començar la setmana amb energia és clau per a ser més productiu i eficient, així que pren un generós esmorzar i aprofita aquell moment per relaxar-te i fer un ràpid repàs mental sobre les tasques que realitzaràs durant la jornada laboral.

Fer front a la jornada laboral amb una actitud positiva, receptiva i d'escolta activa, t'ajudarà a obtenir els millors resultats

#2 Amunt amb el positivisme!

Mantenir una actitud positiva ajuda a veure les coses des de un altre perspectiva: quan mes disposició i ganes tinguem d'afrontar la nostra jornada laboral, més probabilitats hi haurà de complir amb èxits les nostres tasques. Així que "don't worry" and be positive!

#3 Fes llistes de les tasques

Per començar bé la setmana, planificat les tasques per dies mitjançant llistes de prioritat. Això si, quan sigui moment d'especificar-les, sigues el mes realista possible i assegurat amb certesa que podràs complir-les durant la teva jornada laboral.

#4 No siguis esclau del teu e-mail

Si a la feina fas ús del correu electrònic, ja sabràs que després del cap de setmana, els dilluns són els dies que més hores et passes responguin e-mails. Oi que sí? En aquest cas, t'aconsellem que evitis contestar-los de cop i intenta gestionar-los de manera equilibrada i repartida durant el dia, o inclús, pots contestar els "menys" prioritaris al llarg de la setmana.

#5 Elimina les distraccions

Tingues en compte que les distraccions ajuden, i molt, a reduir la productivitat, així que per un bon començament de setmana has de deixar-te-les a casa i sortir de la rutina laboral per evitar-les. Com? Aprofita els moments de distracció per realitzar descansos, d’aquesta manera la teva ment i el cos també es relaxaran i tornaràs a les teves tasques prenent mes atenció.

 “L’actitud es una petita cosa que marca una gran diferencia.”

Winston Churchill

Escrit per

Cristina Seriñá
Cristina Seriñá
Cris és la cara del nostre departament de Talent & Training. Increïblement amable, amb un somriure de orella a orella les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, i la persona clau per impulsar un ambient laboral sa i productiu. El seu lema? "Al final tot surt bé..." i sempre encerta!
Post publicado en:
Motivació
Comparteix-ho

Posa’t al dia de l’actualitat flex

Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.