17 de març 2020
El teletreball s’està imposant com una nova forma de concebre el treball i beneficia tant als treballadors com a l’empresa. Els primers tenen una major flexibilitat d’horaris per a conciliar vida laboral i familiar, i degut a això, les empreses poden aconseguir uns nivells de productivitat més grans.
El teletreball s’està imposant como una nova forma de concebre el treball i beneficia tant als treballadors com a l’empresa
Si ets dels que treballa des de casa, sabràs que alguns dels seus inconvenients potser la dificultat de separar la part personal de la professional, la falta de concentració o les distraccions. Així doncs, si vols evitar tot això i augmentar el teu rendiment al màxim, atenció als següents consells que et donem, pren nota:
1. Escull una zona de treball
Estableix un lloc de treball òptim a casa: bona ventilació, il·luminació i temperatura i sobre tot lliure de distraccions. Així doncs, aprofita el fet d’estar a casa per crear una atmosfera que et faci sentir totalment còmode.
2. Estableix unes rutines
Un dels principals problemes que té el teletreball i la seva flexibilitat és que, al no tenir a ningú controlant, pots caure més fàcilment en les distraccions. Per a evitar això, és necessari que et marquis un horari amb petites rutines: aixeca’t sempre a la mateixa hora, estableix un horari de dinar i divideix el temps de la jornada amb petits descansos.
3. La planificació: el teu millor aliat
Prepara diàriament (abans de finalitzar la jornada laboral) un llistat amb les rasques a complimentar al dia següent marcat objectius diaris, setmanals i mensuals. Cada matí hauràs d’assegurar-te d’establir el temps de duració de cada tasca i intentar cenyir-se al teu llistat.
Pots ajudar-te d’ aplicacions mòbils per a gestionar el teu treball de forma eficient.
4. Comença la jornada amb les tasques més costoses
Quan comencis a treballar, fes-ho primer amb les tasques més complicades i importants, ja que requereixen més temps i urgència i les primeres hores del matí són més productives.
5. Estigues connectat amb l’empresa
Encara que estiguis treballant a distància, has d’estar sempre connectat amb l’empresa i establir cada cert temps reunions a través de videoconferències.
6. Aprèn a desconnectar: no et facis addicte al treball
Evadir-te quan toca també forma part de la productivitat del teletreball, per això és clau tenir petits moment de desconnexió durant el dia i pren-te una petites vacances cada cert temps. Treballant des de casa pots perdre la noció del temps i oblidar que tens un horari.
En referència al teletreball, a Lexington oferim un servei d’Oficina Virtual que permet a PYMES, sucursals, delegacions, multinacionals, emprenedors, autònoms i a tos aquells que prefereixen treballar des de casa, disposar de la millor adreça de negocis a Barcelona i Madrid, sense necessitat de llogar un despatx físic, així com de sales de reunions per als moments on hagis de reunir-te amb els tus clients o proveïdors.
“El treball més productiu és el que surt de les mans d’una persona contenta”.
Víctor Pauchet
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost