01 Feb 2018
Expandir el negoci a l'estranger o potenciar-lo més aquí? Invertir en un startup o no? Apostar pel finançament convencional o buscar alternatives? I així successivament amb un sense fi de preguntes de les quals depèn (al final) la supervivència d'una empresa i és que qualsevol procés de presa de decisions no és fàcil però si necessari, ja que és l'essència d'una òptima gestió empresarial.
Per prendre una decisió és necessari conèixer, comprendre i analitzar el problema
Prendre decisions de forma correcta és un art que no posseeix tot el món i és que és necessari entrenar, així que pren molta atenció perquè et farem descobrir alguns dels tips que has de començar a adoptar per aconseguir que el teu procés de presa de decisions sigui el més efectiu possible, comencem?
És obvi que, abans de començar el procés de presa de decisions, hauràs de conèixer quin és el problema, el dilema, allò que has de decidir.
Treballa a trobar la informació rellevant que permet realitzar un bon anàlisi de problema, i és que una bona decisió es basa sempre en informació.
Una vegada identificat el dilema i recopilada la informació rellevant, elabora una llista amb els criteris que s'utilitzen per sospesar les diferents opcions.
En qualsevol procés de presa de decisions és imprescindible conèixer quina és la propietat, aquesta qüestió pot provocar un impacte superior a la resta i per tant necessita ser especialment tinguda en compte.
En aquest punt, intentarem desenvolupar les diferents possibles solucions al problema: com més alternatives tinguem, més probabilitat de trobar la que resulti realment satisfactòria. En qualsevol procés de presa de decisions és imprescindible conèixer quina és la propietat, aquesta qüestió pot provocar un impacte superior a la resta i per tant necessita ser especialment tinguda en compte.
Quin és el següent pas? Doncs analitzar aquestes diferents alternatives, així com conèixer els seus avantatges i inconvenients de forma individual.
Ara ja, hem d'escollir l'alternativa que segons l'avaluació realitzada obtindrà millors resultats per la resolució del problema.
Una vegada hem completat el procés de presa de decisions, haurem d'executar aquesta decisió i comunicar-la a aquelles persones "afectades" per aconseguir que es comprometin 100% amb ella.
Per finalitzar, és important que cada presa de decisions analitzem els resultats i determinem iniciar un nou procés de presa de decisions per trobar una altra alternativa.
"Quan les prioritats estan clares les decisions són fàcils."
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d' implantació
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
0 €/mes
Sense despeses d'implantació
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost