Índex de continguts
08 Jul 2021
Índex de continguts
La domiciliació de societats a Madrid és una de les millors decisions que una empresa –tant si acaba de començar, es troba en ple creixement o ja està consolidada- pot prendre. I és que com bé s'explica en el post sobre "Madrid: la millor ciutat pel turisme de reunions", la capital Espanyola és un lloc idoni per ubicar la teva empresa. No sols per ser un enclavament Prèmium del turisme MICE, sinó perquè a més a més és una ciutat cosmopolita que combina les infraestructures més modernes amb un immens patrimoni cultural i artístic.
En aquest post t'expliquem per què apostar per la domiciliació d'empreses a Madrid pot aportar a la teva múltiples avantatges. A més, et donem a conèixer tot el que t'ofereix el nostre servei d'Oficina Virtual i els diferents packs i modalitats entre els quals pots triar. Comencem!
A l'hora de domiciliar la teva empresa a Madrid la ubicació és clau, ja que disposar d'una direcció de negocis en una zona consolidada i referent a la ciutat atraurà a més clients que si es troba en una zona poc coneguda i sense bones comunicacions.
En aquest sentit, t'animem al fet que donis una ullada a quines són les millors zones de Madrid per domiciliar la teva empresa i prestis atenció als avantatges d'apostar per la domiciliació de societats que a continuació detallem. Aquí van!
És una de les formes més rentables de tenir una oficina sense els costos derivats d'aquesta.El servei d'oficina virtual compren diferents prestacions, començant per la mencionada domiciliació d'empreses i podent afegir altres complements com, atenció telefònica o ús de les sales de reunions per trobades amb proveïdors o clients.
I això mateix és el que oferim amb el servei d'Oficina Virtual de Lexington: domiciliació del teu negoci en ubicacions de prestigi a Madrid, una atenció de trucades professional i bilingüe i l'accés en espais de treball de manera puntual.
A Lexington som experts en la domiciliació d'empreses a Madrid: oferim ubicacions premium i amb solucions i serveis 100% adaptables i flexibles a les necessitats del teu negoci
Com experts en el món dels centres de negocis i espais flexibles, considerem el servei d'Oficina Virtual a Madrid una opció clau per aquelles empreses que volen disposar d'una direcció de negocis en una ubicació Premium de la capital, i així tenir l'oportunitat d'obrir mercat o incrementar les oportunitats comercials, afavorint el prestigi de l'empresa i reforçant la seva bona imatge.
Així doncs, t'animem a conèixer els diferents paquets d'Oficina Virtual perquè puguis triar el que més s'ajusti als objectius i necessitats de la teva empresa. Tot a un cost mínim, aquí te l'expliquem detalladament:
Sabem que cada negoci i equip té unes necessitats i ritmes empresarials diferents, per la qual cosa oferim quatre modalitats de Oficina Virtual a Madrid, troba la que més s'adapti a tu:
1. Domiciliació de societats: aquesta modalitat, inclou l'accés a la direcció de negocis de la teva empresa en les nostres ubicacions premium. A més, aquest pla porta incorporat l'accés a diferents serveis com la gestió de correspondència i missatgeria
2. Domiciliació de societats Pro: amb aquest pla, a més de l'inclòs en l'anterior, disposaràs de 4 hores d'ús de sales i 2 mitges jornades de coworking al mes.
3. Oficina Virtual: inclou els serveis de domiciliació de societats i la millor assistència de trucades amb professionals bilingües
4. Oficina Virtual Pro: aquest és, sens dubte, el paquet més complet: disposaràs de la teva oficina virtual amb 8 hores d'ús de sales i 4 mitges jornades de coworking al mes
I, per descomptat, totes les nostres modalitats d'oficina virtual a Madrid inclouen l'accés a la comunitat en línia de Lexington perquè puguis connectar-te amb la resta de membres i gestionar qualsevol assumpte de manera àgil i senzilla.
No esperis més i sol·licitants la informació necessària!
"L'única manera de fer una gran feina, és estimar el que fas. Si no ho has trobat, segueix buscant. No et conformis."
Steve Jobs
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d' implantació
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
0 €/mes
Sense despeses d'implantació
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost