11 de juny 2015
Posar en marxa no és tasca fàcil però, si a més de trobar clients i treure endavant el teu treball, has de gestionar les factures, els impostos trimestrals i anuals, presentar la declaració de la renta... la cosa es complica bastant. I més encara si tenim en compte els constants canvis legislatius i fiscals.
És per això que, l’immensa majoria d’experts del món dels negocis i finances, així com els emprenedors d’èxit, recomanen delegar aquesta tasca en assessors professionals, capaços de mantenir-se al dia i desxifrar les normatives i requeriments en matèria fiscal, contable i laboral que afecta a la teva activitat.
Has de tenir en compte que, conèixer el marc legal en el que s’enquadra la teva empresa dependrà en gran mesura de les contínues modificacions legislatives, la disparitat de criteris a l’hora d’interpretar algunes lleis per part d’Hisenda i els tribunals a causa de la seva ambigüitat, a més de les reformes fiscals, que es succeeixen a cada procés electoral i canvi de govern. Una correcta gestió de les teves finances i impostos t’evitarà despeses addicionals per sancions i pot ajudar-te a minimitzar la despesa del teu negoci amb una eficaç gestió de la comptabilitat o una bona planificació fiscal.
D’aquí que l’opció més fiable i segura sigui confiar en el saber fer de professionals experts en matèria. Si encara no comptes amb els serveis d’un assessor fiscal o estàs pensant en canviar de gestor, has de tenir en compte varies qüestions a l’hora d’acollir el més apropiat pel teu negoci:
“Persones interdepenents convinen els seus propis esforços amb els esforços d’altres per aconseguir els seus majors èxits”.
Stephen Covey.
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost