Com fer créixer una empresa

Com evitar la pèrdua de clients amb una reorientació del negoci?

13 de jul. 2017

La pèrdua de clients és una cosa que preocupa (i molt) als empresaris, ja que poden portar amb ells una gran crisis empresarial. Per evitar aquesta situació, t'aconsellem reorientar el teu negoci i definir noves estratègies abans que sigui massa tard.

Aportar valor afegit, es converteix en una de les solucions clau davant la principal preocupació de les empreses: la pèrdua de clients

Click To Tweet

#1 Identifica el problema i analitza’l

Si la teva empresa està sofrint certa pèrdua de clients, intenta reorientar el teu negoci identificant que és el que està provocant aquests desens de ventes. Una vegada sàpigues el perquè d'aquesta "fuga" intenta analitzar el comportament actual del client i extreu conclusions que et permetin posar en marxa un pla d'actuació el més enfocat possible.

#2 Escolta els teus clients

Conèixer les necessitats dels teus clients i les noves tendències del consum del mercat en el qual es troba la teva empresa, serà clau per poder seguir destacant i progressant davant la competència, Si, pel contrari, no t'adaptes a aquests canvis, el teu negoci ho tindrà molt complicat per sobreviure, així doncs sigues conscient d'això i sobretot... escolta sempre els teus clients!

#3 Millora el servei d’atenció al client

Quan estàs al mig d'una crisis empresarial i sofreixes alguna pèrdua de clients, és imprescindible donar la cara, i qui té totes les paperetes de fer-lo és l'equip d'atenció al client. Així doncs, tingues sempre a punt un departament competitiu format per professionals que sàpiguen transmetre confiança, seguretat, empatia i siguin capaços d'oferir als teus clients el millor dels serveis.

L'equip d'atenció al client és la cara visible de l'empresa, així que centra els teus esforços a donar-te totes les eines perquè puguin oferir les millors solucions

#4 Oferir-los mes serveis

La manera més eficaç d'estimular als clients és oferint-los serveis exclusius que permeten aportar el valor afegit respecte a la teva competència. Així, sabran l'important que són per la teva empresa, i tu et beneficiaràs de la seva fidelització... endavant!

"Concretar una venda és important, però aconseguir la fidelitat dels clients és vital"Stan Rapp

Post publicado en:
Com fer créixer una empresa
Comparteix-ho

Posa’t al dia de l’actualitat flex

Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.