Índex de continguts
11 de des. 2020
Índex de continguts
Mai havíem estat testimonis d'un canvi tan brusc en les metodologies de treball i en la configuració dels espais corporatius. Mentre que fa només deu anys, l'oficina preferida per les empreses era la tradicional i començàvem a experimentar la transició al coworking; avui dia ens trobem davant una nova evolució de les maneres de treballar, com és el cas de l'aparició del model híbrid pel qual cada vegada aposten més empreses en l’actualitat.
En aquest article parlem sobre com la pandèmia ha canviat la manera en què entenem el lloc de treball i cap a quina forma ha evolucionat el coworking.
La Covid-19 ha portat molts canvis en la manera d'entendre la jornada laboral. En un país on fa només un any el teletreball era un luxe d'uns pocs, la pandèmia s'ha encarregat d'augmentar ràpidament i exponencialment el percentatge de treballadors remots.
Abans del coronavirus, el coworking i el sector dels espais flexibles en general es postulaven com els millors entorns on establir el nostre lloc de treball. Una solució en la qual autònoms i empreses podien retro alimentar-se, compartint coneixements i idees.
No obstant això, degut en part a la necessitat de distanciament social, molts se senten poc inclinats a compartir espai amb altres empreses.
Significa això que el coworking hagi perdut força i vagi a desaparèixer, per a tornar de nou a les oficines tradicionals? En absolut!
Els espais de treball compartits no han desaparegut. En tot cas, estan sofrint una evolució per a adaptar-se a aquests temps, millorant les seves característiques. De quina manera?
Els espais híbrids són la tendència actual; oferint els avantatges d'un espai flexible com el coworking i els beneficis del teletreball.
Com s'esmenta l'inici, el teletreball ha augmentat de manera exponencial al nostre país. Però, poden totes les empreses fer ús d'aquesta metodologia el 100% del temps amb tots els seus treballadors? La realitat és que no.
L'aposta pel model de treball híbrid té com a objectiu impulsar una cosa tan important com és l'esperit d'empresa i el sentiment de pertinença a aquesta.
Encara que l'ocupació remota facilita enormement la conciliació, disminueix els embussos i és una excel·lent manera d'evitar les aglomeracions, molts teletreballadors necessiten reunir-se amb els seus companys per a determinats assumptes, o fins i tot, per a no desvincular-se d'una cosa tan important com és l'esperit d'empresa o el sentiment de pertinença a aquesta. Per no parlar de qüestions de tant pes com la generació d'idees, una cosa vital per a la productivitat de les companyies i que necessiten entorns d'interrelació.
És aquí on neix la metodologia de la qual parlem: l'espai de treball híbrid. On les empreses poden combinar les jornades remotes i presencials, sense haver d'invertir més diners i de la forma més flexible possible. El model de treball híbrid posa l'accent principalment en la volta gradual i segura entorn del treball físic, secundant-se en el teletreball per a fer possible que es compleixin totes les mesures de seguretat, sobretot quant a distància recomanada.
En els espais flex de Lexington hem adaptat els nostres serveis i àrees de treball perquè els nostres membres puguin desenvolupar el model de treball híbrid de la forma més còmoda i segura possible.
De quina forma hem adaptat els nostres espais i serveis per al treball híbrid?
En Lexington hem fet tots els canvis necessaris per a adaptar la nostra proposta a les necessitats dels nostres clients. Per això, si estàs buscant un espai flexible o un coworking en Madrid o Barcelona, no dubtis en contactar amb nosaltres.
“L'adaptabilitat és un hàbit o qualitat més desitjable per l'èxit en la vida ”.
Sivananda Saraswati
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost