Índex de continguts
29 d'oct. 2020
Índex de continguts
La irrupció de la Covid-19 ha canviat per complet molts dels nostres hàbits. Aquell que fa un any ens semblava del més comú, avui es pot veure com una autèntica bogeria i viceversa.
La pandèmia no només ha transformat la nostra forma de relacionar-nos, sinó també la manera de treballar i de gestionar els negocis. Amb això les oficines flexibles han deixat de ser una opció del futur per convertir-se en la millor opció del present.
Les flex offices són la millor alternativa d'espai de treball davant la situació en la qual ens trobem
A Lexington sabem que la "nova normalitat" està sent desconcertant per a moltes empreses, les quals s'han vist "obligades" a implementar canvis externs i estan visquin en una constant incertesa. Per això, en aquest post, parlarem de les flex offices i perquè són la millor alternativa a les oficines tradicionals davant la situació en la qual ens trobem.
Generalment, l'oficina tradicional és un espai privat que es lloga durant un llarg període i els contractes solen tenir una duració mínima de cinc anys.
Els espais flex són, com el seu propi nom indica, flexibles. L'empresa que contracta un entorn d'aquest tipus ho fa per la quantitat de temps que necessitis, sigui per mesos, diverses setmanes o inclús durant uns dies. A més a més, les oficines flexibles solen estar ubicades a llocs estratègics de les principals ciutats i disposen d'una cartera de serveis que va més enllà de l'espai en si, oferint als clients una cobertura i suport 360º.
A continuació, destaquem 10 dels avantatges que ofereixen les oficines flexibles davant els lloguers convencionals:
Com indicàvem just a dalt, llogar una oficina tradicional per dies o setmanes seria una cosa inconcebible. Això no obstant, és possible que necessitis un espai de treball per uns mesos o una sala de reunions durant unes hores concretes, és aquí on les oficines flexibles despleguen i ofereixen tot el seu potencial.
Els espais de treball flexibles podrien denominar-se espais "clau en mà". I és que, excepte si la teva empresa necessita alguna distribució o costumització especial (La qual és també totalment possible en aquest tipus d'entorn flex), la posada en marxa estaria llesta en un termini de 24h.
Les empreses que facin la seva feina des d'una oficina flexible tenen tot inclòs en una única factura: no només el lloguer de l'espai, sinó també totes les despeses addicionals com subministraments, internet, mobiliari, neteja diària i un llarg etcètera. A més a més, és important recordar que s'eliminen les despeses d'implantació.
Per altra banda, s'hauria de sumar alguns recursos que des de Lexington incloem a qui decideixi apostar pels nostres espais i que tenen a veure amb l'ús il·limitat d'àrees comunes, la domiciliació social i atenció a les trucades, els bons d'hores de sales o l'accés a la nostra comunitat online. Tot això sense que suposi cap mena d'increment en el cost mensual.
Si una empresa lloga una oficina tradicional, no podrà canviar la mida de l’espai que ha llogat. Per tant, si l’empresa creix, es veurà obligada a iniciar una nova recerca.
Les oficines flexibles són totalment adaptables a les necessitats de l'espai de l'empresa. Tant si els requeriments de m2 augmenten com si disminueixen, l'oficina flexible és capaç d'adaptar-se i proporcionar una solució completament a mida.
No totes les oficines tradicionals es poden permetre comptar amb una àrea destinada al descans i a l'esplai dels treballadors. Però les oficines flexibles disposen d'espais comuns per treballar de manera informal o per prendre un petit descans: Els nostres espais de treball compten amb social areas en les quals poder desconnectar de la jornada laboral, sales de brainstorming o zones de jocs com la Fun Room del centre de La Moraleja.
Un altre dels grans avantatges que ofereixen les oficines flexibles enfront de les tradicionals és que permeten a les empreses estar ubicades en punts estratègics de la ciutat, facilitant les comunicacions a tota la plantilla i per tant, generant una major conciliació entre vida personal i professional.
Els treballadors de les empreses que es troben localitzades en una flex office de Lexington tenen la tranquil·litat d'estar treballant en un espai segur i saludable. I és que en totes i cada un dels nostres espais de treball s'ha implementat, des de l'inici de la pandèmia, un rigorós protocol de mesures de prevenció, seguretat i higiene: El nostre pla #TornaSeguraLexington (pots consultar-lo aquí) que ens ha permès obtenir els tres identificatius de qualitat "Garantia Madrid".
A les oficines tradicionals resulta molt complicat posar en marxa un model de treball híbrid, principalment per no contemplar aquesta flexibilitat en qüestió de temps i espai.
Per part seva, altres solucions, com pot ser l'aposta de Lexington pel model blended office, aporten facilitats per la rotació de l'equip a través del lloguer d'una oficina privada que inclou passis rotatius addicionals. D'aquesta manera, les empreses poden combinar el model de treball presencial i el teletreball amb total facilitat.
Existeixen empreses, autònoms, etc. Que no necessiten disposar d'un espai físic tot el temps, però sí que requereixen un domicili social i un lloc on rebre la correspondència i les trucades.
Els nostres espais també ofereixen diferents tipologies d'Oficina Virtual, depenent de les necessitats que tingui cada negoci, i que comptin amb l'opció d'afegir uns bons d'hores d'ús de les sales i zones de treball.
Si treballem en una oficina flexible, podem fer ús de la resta de serveis oferts, Per exemple, si en un moment donat necessitem més hores de sales de reunions, perquè ja hem gastat el nostre bo mensual, podem sol·licitar-la de forma puntual: no serà necessari buscar una sala de reunions externa, ni tampoc tenir-la llogada durant tot el contracte de l'oficina. Per altra banda, si ens fa falta qualsevol labor de secretariat, tindrem a l'equip de front office dels nostres espais flexibles, una extensió de la nostra pròpia empresa.
Els espais de treball flexibles que oferim a Lexington, compleixen amb totes les necessitats que poden tenir les empreses en aquests moments. I és que l'adaptació i flexibilitat es troba en el nostre ADN. Per això, hem treballat aquests mesos per reinventar les nostres oficines i que encaixin perfectament amb les demandes actuals.
La crisi de la Covid-19 ha canviat la vida de tots però, sense dubte, existeixen solucions capaces d'adaptar-se a la nova normalitat. Una proposta que pretén proporcionar més opcions, major seguretat i una millor optimització dels costos.
"Les oficines flexibles ja no són el futur, sinó el present"
Lexington
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost