26 d'oct. 2017
Les formes de treballar han canviat, veiem contínuament l'aparició de noves professions i la flexibilitat laboral comença ja a ser la preferida per molts treballadors. Per això, els espais de treball tenen la responsabilitat i l'objectiu d'adaptar-se a aquests nous models laborals, els quals s'estan imposen cada cop més.
Coneix en aquest post al top 10 referents de l'àmbit dels workspaces: companyies, esdeveniments i mitjans de comunicació, experts a les últimes tendències, i imprescindibles d'aquest apassionat "mundillo" Endavant!
És l'Associació Espanyola de Centre de Negocis o el que ve a ser el mateix és l'ADN dels empresaris del sector dels espais de treball, d'aquells que busquen l'excel·lència. Com associació, Proworkspaces treballa en fomentar la col·laboració entre els seus associats, tancar acords de col·laboració amb organismes i institucions que afavoreixin el desenvolupament de l'activitat dels workspaces així com en impulsar la certificació i categorització dels diferents centres.
A més a més, organitza anualment el WorkspaceDay (Que es va celebrar precisament el passat 19 i 20 d'Octubre al Teatre Bankia Principe Pío), una conferència en la qual els associats i professionals del sector es reuneixen per debatre sobre els nous enfocaments i perspectives del món del workspaces.
Els nostres centres de negocis de Madrid i Barcelona també formen part de Proworkspaces, aconseguint ser reconeguts amb la categoria de l'espai de feina 5 estrelles.
#2 CBRE
CBRE busca solucions immobiliàries perquè persones, empreses, institucions i inversions desenvolupen la seva activitat en les millors condicions.
Disposen d'un ampli ancoratge global, amb presència a més de 111 països, i una gran diversitat de departaments que treballin a desenvolupar els serveis immobiliaris més innovadors.
Aquesta revista ofereix, tant en versió impresa com en digital, un ampli contingut dedicat a la cultura de l'espai de la feina, l'equipament d'oficines i les tendències dels workspaces. Així que, si vols estar a l'última i conèixer els esdeveniments més importants del sector i tips sobre la decoració d'oficines, visita la seva web i descobreix un munt d'idees.
Aquest foro internacional, que es va celebrar el passat 10 d'Octubre a Madrid, reuneix a professionals de diferents indústries per debatre sobre el futur dels entorns del treball i l'impacte dels avanços tecnològics en la vida laboral.
Future for Work és un observatori que analitza les diferents tendències emergents relacionades amb la feina. El seu objectiu és transmetre a les companyies una informació útil que els permeti estar preparades davant les noves demandes i ser eficients pel que fa a gestió i retenció del talent.
Es tracta d'un dels punts de trobada més importants d'àmbit internacional entre professionals del sector dels workspaces: és idoni per practicar networking i conèixer les últimes novetats del sector.
Si el que desitges és canviar l'aspecte de la teva oficina i transmetre un estil innovador, inspirar-te en Office Snapshots, una revista en línia que mostra i analitza els últims dissenys i tendències en espais de treball a través d'exemples i projectes de tot el món.
Un esdeveniment dirigit a propietaris d'espais de coworking, gerents i catalitzadors. Durant els últims anys. Coworking Europe ha predicat les tendències més candents dels workspaces en diverses ciutats europees. La pròxima edició tindrà lloc a Dublín, els dies 8,9 i 10 de Novembre.
És una companyia d'investigació i assessoria que ajuda a empreses, organitzacions sense ànim de lucre i agències governamentals a identificar, crear i mantenir espais de treball òptims, tanmateix, reconeix anualment les "Millors empreses per treballar", a través de la certificació Great Place To Work."
3g office és un grup multinacional d'empreses de serveis de consultoria, enginyeria i arquitectura corporativa que ofereix solucions integrals de disseny d'oficines. Han sigut els artificis de més de 3000 projectes en tot el món, aconseguint impulsar ambients de treball agradables i productius.
“Allà on hi ha una empresa d’èxit algú va prendre una vegada una decisió valenta”
Peter Drucker
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost