10 Sep 2020
Que el coronavirus ha accelerat el naixement de noves formes de treballar ja és un fet. Ara, el com implementar aquestes metodologies per part de les empreses. Segueix uns protocols i mètodes d'actuació òptims i, sobretot, que donin resposta tant a les necessitats de les companyies com dels equips de treball, és la clau perquè es converteixin en opcions contrastades i amb una continuïtat en el temps.
Ens trobem amb l'ús generalitzat d'un model de treball híbrid que combina el teletreball i el treball presencial
Amb la tornada a les oficines de la #NovanNormalitat i amb l'acceleració de l'entrada en vigor d'una Llei de teletreball que pretén regular les jornades laborals desenvolupades a casa, ens trobem amb l'aposta generalitzada d'un model de treball híbrid, un sistema que contempla l'equilibri entre el treball presencial a les oficines o llocs de treball físics i el treball remot des de casa.
És important ser conscient de les necessitats i requeriments dels treballadors, els recursos disponibles, així com els objectius empresarials... s'ha de disposar d'un pla de contingència en el que es reculli tot això i poder portar a terme un procés d'implementació concorde al negoci.
A partir d'aquí, és clau començar de manera progressiva amb la implementació del model, avaluar periòdicament els resultats obtinguts per conèixer l'evolució d'aquesta implementació i indagar en el punt de vista de tots i cada un dels treballadors, amb l'objectiu de posar en marxa millores i modificacions per disposar d'un sistema híbrid el més personalitzat, adaptable i eficient possible. El propòsit és que tots els implicats de l'empresa es trobin còmodes i mantinguin activa la seva productivitat.
Un altre aspecte que no pot faltar és la informació: posar a disposició dels membres de la companyia tota la documentació necessària sobre l'execució del nou model, així com el desenvolupament i definició dels protocols d'actuació pertinents per agilitzar la seva activitat laboral, tant a casa com a l'oficina. Serà llavors quan aquesta metodologia de treball MIXTA tindrà majors garanties d'èxit.
Per explicar una mica més i millor en què consisteix, a continuació, desglossem alguns dels avantatges que aquesta nova forma de treballar ofereix a les empreses i treballadors:
> Els treballadors troben en aquest model mixt major conciliació entre la seva via laboral i personal.
> Es manté l'impuls de la creativitat i productivitat que generen les relacions humanes, cara a cara, i que en moltes ocasions són difícils de sostenir en un sistema únic de teletreball.
> Els involucrats (tant empresa com treballadors) poden optimitzar els recursos invertits.
> Permet un major grau d'autonomia pel treballador i redueix significativament el presentisme o essencialisme laboral.
> Incentiva la confiança entre els treballadors i superiors: El fet que els treballadors i els superiors: el fet que els treballadors siguin capaços d'assolir els objectius laborals, tant de manera presencial com "a distància" provoca que la seva relació professional estigui sustentada per la confiança.
Aquestes són alguns dels avantatges que ofereix aquest model de treball mixt o híbrid, i és que, amb l'ús cada vegada més estès, sense dubte s'ampliaran, convertint-lo així en un dels més usats per les empreses.
A Lexington, portem treballant el desenvolupament de solucions adaptades a les diferents formes de treball de les companyies des del nostre naixement, és una nova raó de ser i core business. Aquesta adaptació i progrés ens porta a ser cada vegada més capaços d'afrontar situacions canviants, inclús d'incertesa com la que vam viure al Març amb la irrupció de la pandèmia.
És per això que, des de fa mesos, comptem amb un ampli ventall de noves solucions flexibles i adaptables als requeriments de cada empresa. Una de les principals? L'opció que hem dissenyat per facilitar a les companyies la implementació d'aquest model híbrid de treball i que a més a més, és una de les millor aliades per mantenir els ritmes de les empreses: Blended office.
La solució flexible d'espai de treball, Blended office, inclou:
> Configuració personalitzada per facilitar la rotació de l'equip, combinant així el teletreball i treball presencial.
> Distancia de seguretat entre llocs de treball
> Protocol de mesures #TornaSeguraLexington
> Si es de reunió de lloguer opcional com a complement a l'espai d'oficina.
> Tot inclòs en una única factura.
> Duració de contracte flexible: per setmanes, mesos...
> Ubicacions prime a Madrid i Barcelona.
Si vols conèixer més sobre aquest nou servei, no dubtis en contactar amb nosaltres i t'assessorarem en tot el que necessitis.
"El simple fet de prestar atenció positiva a les persones té molt a veure amb la productivitat"
Tom Peters
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d' implantació
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
0 €/mes
Sense despeses d'implantació
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost