02 de juny 2016
Les vendes són l’element vital de qualsevol organització, no obstant, no totes aconsegueixen adaptar-se a les necessitats del seu públic per aconseguir impulsar-les. Així dons, per aconseguir un excel·lent nivell a la teva estratègia de negocis, l’equip d’atenció al client de la teva empresa ha de complir amb les següents condicions:
El servei d’atenció al client representa una màxima per a l’empresa i es defineix com la comparació entre el que el client espera rebre i la percepció del que ha rebut
En definitiva, oferir un servei d’atenció al client de qualitat suposa un valor afegit al teu negoci i és un deure que han d’adoptar tots els que treballen a l’organització, ja que son responsables de transmetre l’essència de l’empresa.
Potencia el servei d’atenció al client per a aconseguir els objectius estratègics i afegiràs valor al teu negoci
“Un client ben cuidat pot ser més valuós que 10.000 dòlars en publicitat”
Jim Rohn
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost