Com vendre més

Oferir un servei d’atenció al client de qualitat, és oferir un servei competitiu

02 Jun 2016

Les vendes són l’element vital de qualsevol organització, no obstant, no totes aconsegueixen adaptar-se a les necessitats del seu públic per aconseguir impulsar-les. Així dons, per aconseguir un excel·lent nivell a la teva estratègia de negocis, l’equip d’atenció al client de la teva empresa ha de complir amb les següents condicions:

El servei d’atenció al client representa una màxima per a l’empresa i es defineix com la comparació entre el que el client espera rebre i la percepció del que ha rebut

  • Equip de qualitat. Contracta a persones dispostes a oferir un servei excel·lent amb grans habilitats comunicatives. Tu, com líder, has d’entrenar-los, motivar-los i donar-li autoritat per a que sàpiguen transmetre l’essència de l’empresa i com enfrontar-se a possibles conflictes.
  • Superar les expectatives dels clients és l’objectiu de tota empresa, la qual cosa s’aconsegueix invertint en la qualitat dels serveis que s’ofereixen, potenciant-los i diferenciant-los de la competència.

Click To Tweet

  • Escull bé els canals. Identifica a quin mitjà es mou el teu públic objectiu i ves a per ell amb un equip humà que doni resposta de manera eficaç i instantània. Les xarxes socials juguen un paper fonamental en aquest sentit i són una eina clau per a tractar de manera directa amb els clients i aconseguit al mateix temps atraure’ls al teu negoci.
  • Mostra empatia cap a la teva audiència i instaura una política de comunicació on el feedback representi una condició imprescindible per a comprendre les seves necessitats.
  • L’equip d’atenció al client ha de saber transmetre confiança i seguretat, però això només s’obté amb el temps i mitjançant experiències positives prèvies o, a través de l’ imatge corporativa i referències d’altres clients.

Click To Tweet

En definitiva, oferir un servei d’atenció al client de qualitat suposa un valor afegit al teu negoci i és un deure que han d’adoptar tots els que treballen a l’organització, ja que son responsables de transmetre l’essència de l’empresa.

Potencia el servei d’atenció al client per a aconseguir els objectius estratègics i afegiràs valor al teu negoci

“Un client ben cuidat pot ser més valuós que 10.000 dòlars en publicitat”

Jim Rohn

Post publicado en:
Com vendre més
Comparteix-ho

Posa’t al dia de l’actualitat flex

Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.