Índex de continguts
22 de des. 2020
Índex de continguts
Vivim en el segle de la transformació on tot està subjecte a canvis, o millor dit, a avanços. Per això es treballa amb el punt de mira posat en el futur i en el progrés. És el segle de veure enlairar la tecnologia més puntera, on grans professionals estan aconseguint grans hits mundials com el descobriment de planetes similars de la Terra o poder veure, per primer cop, una imatge d'un forat negre (entre molts altres hits més).
Si afinem més la vista i la posem no sobre aquest segle, sinó sobre aquest 2020, no ens equivoquem si assegurem que, sens dubte, és l'any que més ens ha posat a prova a tots, sense excepció. Un temps en el qual hem hagut de desplegar tota la nostra artilleria per a adaptar-nos a la situació que es requeria a cada moment.
I si parlem d'oficines, quins creus que seran les claus que definiran els nostres espais de treball en els pròxims mesos i anys? Presta atenció a aquest post perquè t'explicarem com seran les oficines del futur i quins 4 aspectes imprescindibles les caracteritzaran:
L'oficina del futur serà una oficina avantguardista, amb una estructura i decoració basada en formes senzilles però pràctiques. Dissenys diàfans i minimalistes en els quals menys és més, espais que busquen assegurar el benestar laboral gràcies a entorns ergonòmics i a una distribució protagonitzada per diferents ambients que aporten dinamisme i productivitat.
Àrees de treball com els soft seating o les oficines open spaces estan precisament pensades per a garantir el benestar de l'empleat, impulsant la seva creativitat i productivitat i són bons exemples d'oficines del futur, però sempre que tinguin en compte les necessitats i requeriments de les oficines post-coronavirus amb les quals encara conviurem un temps.
Fa anys vam donar la benvinguda a l'era digital, vam descobrir internet i vam utilitzar les eines més tecnològiques per facilitar la feina en qualsevol àmbit laboral.
La digitalització és també ara la clau de les oficines del futur, ja que en qualsevol sector el que es busca és fer més fàcil les tasques rutinàries, aconseguint ser molt més eficients. Per a això, en els nous espais de treball flexibles s'aplica la tecnologia més capdavantera i s'aposta per formats virtuals i per eines digitals que faciliten la gestió del dia a dia, aconseguint així reduir el temps invertit i poder expandir el model de negoci a totes les parts del món.
Disseny avantguardista, tecnologia capdavantera, personalització i flexibilitat: les 4 claus de les oficines del futur
Si hi ha alguna cosa que ens ha donat la tecnologia, com el machine learning o la intel·ligència artificial, és arribar a oferir els productes i serveis més personalitzats.
En les oficines del futur no pot faltar la personalització, no tots els treballadors treballen o es comporten a l'empresa de la mateixa manera. Tenint en compte, s'ha de pensar a poder oferir a cada un d'ells el que necessita per sentir-se a gust i poder aprofitar el seu talent. Per exemple, si un treballador requereix un espai obert o una zona més privada, una temperatura optima o una zona de break per reunions més informals. Sense oblidar la identitat de marca, les oficines del futur posaran el focus, ara més que mai, a transmetre valors i generar sentiment de pertinença a través d'una imatge recognoscible i una distribució pròpia dels espais. Desenvolupar entorns de treball 100% a mida, és la clau.
La personalització és la clau de les oficines del futur
El futur ja està aquí, per això a Lexington creem espais de treball que busquen afavorir als professionals que els ocupen. Pensant i aplicant l'última tecnologia pel seu benestar. Entre els nostres serveis trobaràs oficines basades en conceptes flexibles, així com diferents modalitats d'oficines virtuals i beneficis exclusius perquè puguis dur a terme els teus projectes en remot.
Contacta amb nosaltres, volem coneixer-te!
En relació amb el punt anterior, més enllà de la personalització, ens centrem en el concepte de flexibilitat i adaptabilitat, portant-los a la pràctica total amb la generació d'un nou model de treball que s'ha imposat i consolidat en la majoria de les empreses durant aquests mesos a causa de la crisi sanitària que vivim: parlem del model híbrid, el qual combina el treball en remot i el treball presencial.
Si necessites posar en marxa des de ja aquesta metodologia mixta, dóna un cop d'ull al nostre servei Blended office que facilita a les companyies precisament la implementació d'aquest model híbrid de treball, amb una inversió ajustada i amb unes condicions totalment flexibles.
En Lexington sempre hem apostat per un concepte d’espais de treball flexibles, un model amb la intenció del futur, però aplicat en el present. Això precisament és el que ens ha permès desenvolupar i continuar oferint opcions d'oficines flex ajustades a les necessitats de cadascun dels nostres clients durant aquests mesos de pandèmia. Noves soluccions adaptades que molt tenen a veure amb les claus de l'oficina del futur.
"Mirem més enllà per descobrir noves realitats"
Equip Lexington
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost