Índex de continguts
19 d'ag. 2021
Índex de continguts
El convencional concepte d'oficina està canviant i així hem estat veient en els últims posts en els quals hem exposat les noves tendències en la configuració d'espais de treball com el concepte de hot desking, oficines open space o els flex spaces. Tots i cada uns d'ells amb unes particularitats úniques i especifiques, tot i que alguna cosa en comú: són espais de treball més flexibles i adaptables als ritmes de cada empresa i/o client.
Les oficines smart ofereixen als usuaris les solucions tecnològiques més avançades i zones més confortables i adaptables a les seves necessitats
L'oficina no podia ser menys, així que també s'uneix a aquests conceptes oferint als usuaris les solucions tecnològiques més avançades i les zones més confortables i adaptables a les seves necessitats amb l'objectiu de potenciar la seva productivitat i impulsar la seva creativitat.
A Lexington, com experts en la configuració d'espais de treball, apostem per workspaces que representen un punt de trobada, que donen suport al benestar dels usuaris i generen alhora, una millor experiència positiva. Per això, estem treballant constantment en la reinvenció i adaptació de noves oficines que responguin a aquestes premisses, i precisament és clau destacar:Així que, si vols treballar en oficines a l'última que ofereixen les millors solucions personalitzades i adaptables a les teves necessitats empresarials, no dubtis en contactar-nos i sol·licitar tota la informació que necessitis: endavant, uneix-te a l'oficina del futur, uneix-te a l'oficina smart!
Les persones exitoses són persones corrents amb una decisió extraordinària".Mary Kay
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost