Índex de continguts
14 d'oct. 2021
Índex de continguts
Setembre de 2021 var ser el mes de la tornada a l’oficina: transports públics plens, reunions presencials, la tornada de les hores puntes...Les empreses espanyoles han optat (sempre amb totes les mesures de seguretat) per reunir de nou als equips en oficines compartides, al menys, 3 o 4 dies a la setmana. Però, cóm ha estat aquesta tornada a l’oficina darrera de les càmeres? Com s’han adaptat els espais a les noves necessitats del model de treball híbrid? Avui us ho expliquem tot sobre els espais de treball de l’era post covid 19: oficines compartides i flexibles.
Potser t'interessa
Potser t'interessa
Oficina smart: uneix-te a l’oficina del futur!
Potser t'interessa
Potser t'interessa
Com serà l’oficina del futur: les 4 claus imprescindibles
Potser t'interessa
Potser t'interessa
Oficina híbrida: l’espai de treball que necessita la teva empresa i el teu equip
El lloguer d‘oficines compartides en espais flexibles és la solució que brinda major agilitat a les empreses i benestar als treballadors, factors que donen moltíssima tranquil·litat a l’hora de prendre decisions.
La incertesa ha marcat els últims mesos (i anys), i és que planificar moviments, trasllats o l’anhelada volta a l’oficina no és fàcil si no sabem què ens ofereixen els pròxims mesos. El lloguer d’oficines compartides és la solució que brinda major flexibilitat a les empreses i als treballadors, factor que dóna moltíssima tranquil·litat a l’hora de prendre decisions.
El lloguer d’oficines compartides i flexibles i el concepte de coworking o d’espai flexible és una cosa que ja existia molt abans de la pandèmia ,però la necessitat de girar o de reubicar diferents equipsha posat aquest model d’entorn de treball sota el focus. I així han quedat ben vestides i il·luminades les oficines híbrides, el hot desk i les facilitats que aquesta modalitat flex descobreix tant a empresaris com a treballadors.
Com són, llavors, aquests espais de treball flexibles que han revolucionat la tornada al col·legi aquesta tardor? Molt senzill, espais trencadors que impulsen la creativitat i que faciliten el treball en equip que tant hem trobat a faltar.
El lloguer d’oficines compartides en espais flexibles permet una volta gradual sense grans inversions per part de les empreses, sigui com el ritme de tornada a la normalitat que hàgiu decidit portar. El vostre espai d’oficina us farà la vida més fàcil.
Enfront d’una oficina convencional (pre COVID-19, podríem dir), les oficines compartides en espais de coworking permeten una volta gradual sense grans inversions per part de les empreses, per exemple, o una reducció de costos per a aquestes. Atès que els espais flex donen l’oportunitat de disposar de l’espai que les companyies veritablement necessiten a cada moment, ni més ni menys, independentment del ritme de tornada a la normalitat que hàgiu decidit portar. El vostre espai d’oficina treballarà amb vosaltres i us farà la vida més fàcil.
A Lexington portem 40 anys treballant perquè els espais de treball facin això, precisament: impulsar a empreses i a equips a donar el millor d’ells mateixos, a permetre’ls concentrar-se en el veritablement important mentre nosaltres ens encarreguem de donar-los el millor servei, el millor espai i la millor atenció.
Les nostres oficines compartides s’han convertit en un trend aquesta temporada; amb un 80% d’ocupació en els nostres espais, gairebé un 50% dels nostres clients ha optat pel model híbrid de treball. Aquesta modalitat es defineix amb la paraula flexibilitat tant pera empresaris com treballadors. Espais a mesura segons necessitat, passis addicional gratuïts per l’equip, sales de reunions i phoneboots per a concentrar-se... Les oficines compartides són facilitat, abans de res.
A més, la cultura del coworking i del lloguer d’oficines compartides com a tal és just el que necessiteu en aquesta nova nova normalitat. Amb totes les mesures de seguretat (d’això també ens encarreguem nosaltres, no us preocupeu) i en un entorn protegit, podreu ,per fi, recuperar les reunions presencials amb la resta de l’equip, el networking, els dilluns de posar-se al dia amb els companys... Els espais flex i les seves oficines compartides són el millor ambient per a recuperar el sentiment de pertinença i les velles rutines.
La cultura del coworking i les oficines compartides és just el que necessiteu en aquesta nova nova normalitat per a recuperar les reunions presencials i el networking dins d’un entorn amb totes les mesures de seguretat.
Però, i si el que voleu és alguna cosa mes personalitzada dins d’aquesta flexibilitat?Sense problema! No imagineu que els oficines compartides han de ser senzilles i asèptiques. La vostra oficina tindrà tot el necessari, sens dubte, però també, i juntament amb l’equip, podreu afegir tot el que vulgueu. La flexibilitat també juga un paper molt important aquí, i és que sense perdre les condicions de contractació i tots els beneficis, podreu personalitzar el vostre espai perquè reflecteixi la vostra personalitat de marca.
El lloguer d’oficines compartides ja és tendència aquest 2021 i seguirà entre les opcions més populars durant molt de temps. La flexibilitat i la conciliació ja són conceptes que els treballadors no volen (ni volem) perdre.
Si voleu saber més i conèixer com és el dia a dia de la tornada l’oficina en els espais flex i les oficines compartides, programeu ja una visita amb nosaltres! Estarem encantats de fer-vos un tour per la vostra localització preferida perquè acabeu d’enamorar-vos.
Ens veiem aviat!
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost