Índex de continguts
16 de jul. 2020
Índex de continguts
Construint la nova normalitat dels espais de treball
Resposta Lexington COVID-19 – Pla 3
Les mides incorporades s’aniran actualitzant regularment.
Continuem treballant en el nostre protocol de mesures de seguretat i higiene per a oferir a tots els usuaris espais de treball i serveis totalment compromesos amb la situació actual. Durant aquests últims mesos, hem transformat els nostres centres per a convertir-los en entorns completament saludables i hem contactat amb els principals agents del sector i autoritats pertinents amb l'objectiu d'aconseguir desenvolupar un pla d'acció rigorós i contrastat.
En el número 3 del nostre pla reforcem, sobretot, mesures relacionades amb la prevenció, oferint a tots els usuaris dels espais de Lexington les pautes necessàries perquè entre tots puguem generar un entorn de treball segur i adaptat a la nova normalitat.
Hem recopilat una sèrie de pautes específiques, dirigides a tots els usuaris de Lexington, per a incidir de nou en la prevenció, en l'ús correcte dels espais i que la incorporació a les oficines es realitzi amb les majors garanties:
↠ Ús obligatori de mascareta en les zones comunes, àrees de trànsit, vestíbuls o accessos a l'edifici.
↠ Utilització del material higiènic disponible en tots els centres (gel hidroalcohòlic, papereres, tissús, etc.)
↠ Respecte de la distància de seguretat tant en els espais d'ús comú com en els taulells de recepció, tenint present la senyalística o visuals de seguretat.
↠ En les oficines privades, sempre que no es pugui mantenir la distància de 1,5 metres, recomanem l'ús de mascaretes.
↠ Respecte de l'aforament establert en lavabos i sales de reunió.
↠ Accés limitat i responsable cuines: retirada de productes del frigorífic en finalitzar el dia, utilització del lloc de treball per a menjar i no ús de rentavaixella.
↠ “Clean desk” del lloc de treball després de cada jornada laboral, retirant el màxim possible d'elements perquè pugui realitzar-se diàriament una correcta desinfecció.
A més de totes les accions referents a limitació d'aforament, senyalística de seguretat i desinfecció (ja incloses en anteriors edicions del pla #TornaSeguraLexington) hem afegit les següents mesures addicionals:
↠ Totes les sales de reunions es ventilaran durant un mínim de 10 minuts entre cada reserva, mentre es realitzen les labors de neteja.
↠ Podran demanar-se lunch boxes individuals per a una major seguretat en el servei de càtering.
↠ Lexington ha reforçat totes la feina de neteja amb productes recomanats. Addicionalment, oferim serveis especials de desinfecció per a cobrir les necessitats específiques de cada companyia.
↠ Proveïm de tota mena de material higiènic i sanitari per a la protecció dels equips: hidrogel, dispensadors, tissús, papereres, mascaretes o guants.
↠ Facilitem la compra de material d'un sol ús com a vaixelles per a l'ús en el dia a dia.
↠ realitzem la producció de qualsevol mena de material visual (senyalística, cartellera, adhesius de seguretat, etc.) per a transformar les oficines privades en espais completament segurs.
↠ Possibilitem la compra de mampares de protecció per a la separació de llocs de treball.
↠ Ajudem a configurar els espais per a garantir la distància de seguretat recomanada entre els membres de l'equip.
En aquesta edició número 3 del nostre Pla#TornaSeguraLexington volem destacar també els reconeixements obtinguts per part de Lexington en relació a les mesures de seguretat implementades enfront del COVID-19.
Identificatiu Garantia Madrid
Lexington ha estat reconegut amb els tres Identificatius de qualitat "Garantia Madrid". Un segell atorgat per la Fundació Madrid per la Competitivitat i que reconeix a les companyies que han demostrat el seu compromís en la prevenció i minimització dels riscos provocats pel COVID-19.
Safe Spaces™
Lexington forma part també del programa Safe Spaces™. Una iniciativa promoguda per Upflex i dissenyada per a ajudar tant a les companyies com als seus empleats a seguir els passos necessaris per a transformar els seus espais de treball en entorns segurs i saludables.
D'altra banda, us recordem les principals mesures ja implementades en tots els nostres espais i que corresponen a anteriors edicions del Pla #TornaSeguraLexington:
↠ Desactivació de lectors d’empenta dactilar
↠ Limitació de aforament de ascensors
↠ Adaptacions en els sistemes de climatització
↠ Intensificació de neteja
↠ Instal·lació, en la seva majoria, de cambres termogràfiques per a la presa de temperatura,
↠ KM ZERO: àrees de desinfecció per a ús tant a l'entrada com a la sortida dels espais.
↠ Mampares de protecció i senyalització de seguretat en les recepcions de tots els nostres espais.
↠ Punts de lliurament de missatgeria en zones senyalitzades i desinfecció amb productes indicats.
↠ Registre de visites.
↠ Safe seats: Adhesius que senyalitzen les zones dels espais comuns que poden ser utilitzades per a mantenir la distància de seguretat.
↠ Reforç i protocol específic de neteja.
↠ Retirada de tots els elements de paper.
Accés limitat a cuines, respectant la distància de seguretat recomanada i evitant qualsevol mena d'aglomeració.
↠ Adaptació de les capacitats màximes de les sales, reduint l'aforament al 50% i incloent adhesius Safe seats.
↠ Desinfecció completa després de cada ús de sales.
↠ Protocol segur en el lliurament i manipulació de qualsevol servei de càtering.
↠ Ús de dutxes no disponible
↠ Limitació d’aforament
↠ L'objectiu és crear els entorns més segurs i saludables possibles perquè tots els nostres usuaris puguin tornar als seus espais de treball amb la màxima confiança.
Descàrrega aquí el Pla complet #TornaSeguraLexington
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost