08 d'oct. 2020
Construint la nova normalitat dels espais de treball
Resposta Lexington COVID-19 – Pla
Les mides incorporades s’aniran actualitzant regularment.
Un protocol en constant evolució que recull pautes addicionals en cada edició i que té l'objectiu d'oferir entorns de treball i serveis totalment compromesos amb la situació actual. En aquest pla, volem fer especial accent en certes pautes de prevenció dirigides als nostres membres, a més a més d'activar nous mecanismes que faciliten la resolució de dubtes sobre les mesures posades en marxa i serveixin per recollir i donar solució a suggeriments i proposta de millora.
D'altra banda, us recordem les principals mesures ja implementades en tots els nostres espais:
↠ Tots els usuaris de Lexington podran contactar directament amb la nostra responsable COVID-19, una figura que neix amb l'objectiu de resoldre qualsevol dubte sobre el pla #TornaSeguraLecington, així com per atendre nous suggeriments de millora i poder oferir assessorament sobre la implementació d'iniciatives relacionades amb els riscos derivats de la pandèmia. La seva tasca contempla també la realització d'auditories en els diferents espais Lexington, garantint que es compleixin totes les mesures marcades en el protocol de seguretat i higiene.
En tot moment, la tasca d'aquesta figura de coordinació estarà suportada per l'assessorament legal del despatx d'advocats Cremades Calvo Sotelo, gràcies a l'acord de col·laboració existent entre la firma i l'Associació d'operadors d'espais de treball flexibles, Proworkspaces, de la qual som membres.
↠ Hem recopilat una sèrie de pautes específiques, dirigides a tots els usuaris de Lexington, per incidir de nou a la prevenció i a l'ús correcte dels espais. Algunes d'aquestes mesures tenen a veure amb:
o Respecte dels aforaments marcats i de la distància social
o Ús obligatori de mascaretes en les zones comunes, àrees de trànsit, vestíbuls o accessos a l'edifici
o Ús del material higiènic disponible
↠ Desactivació de lectors d’empenta dactilar
↠ Limitació de aforament de ascensors
↠ Adaptacions en els sistemes de climatització
↠ Intensificació de neteja
↠ Instal·lació, en la seva majoria, de cambres termogràfiques per a la presa de temperatura,
↠ KM ZERO: àrees de desinfecció per a ús tant a l'entrada com a la sortida dels espais.
↠ Mampares de protecció i senyalització de seguretat en les recepcions de tots els nostres espais.
↠ Punts de lliurament de missatgeria en zones senyalitzades i desinfecció amb productes indicats.
↠ Safe seats: Adhesius que senyalitzen les zones dels espais comuns que poden ser utilitzades per a mantenir la distància de seguretat.
↠ Reforç i protocol específic de neteja i desinfecció.
↠ Retirada de tots els elements de paper.
Accés limitat a cuines, respectant la distància de seguretat recomanada i evitant qualsevol mena d'aglomeració.
↠ Desinfecció completa i ventilació després de cada ús de sales.
↠ Protocol segur en el lliurament i manipulació de qualsevol servei de càtering. Podran sol·licitar-se lunch boxes individuals per a una major seguretat en el servei de servei d'àpats.
↠ Serveis especials de desinfecció, així com material higiènic i de protecció per a cobrir les necessitats específiques de cada companyia.
↠ Ús de dutxes no disponible
↠ Limitació d’aforament
Gràcies a totes les mesures implementades, Lexington ha estat reconegut amb els tres identificatius de qualitat "garantia Madrid". Un segell atorgat per la Fundació Madrid per la competitivitat i que reconeix a les companyies que han demostrat el seu compromís en la prevenció i minimització dels riscos provocats per la COVID-19.
Descàrrega aquí el Pla complet #TornaSeguraLexington
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost