Índex de continguts
02 de nov. 2023
Índex de continguts
Són tants els conceptes que sorgeixen constantment en aquest accelerat món dels negocis que, a vegades, no arribem a comprendre exactament a què fa referència cada un d'ells. Així doncs, en aquestes línies anem a explicar un que pot ser que el coneguis. (o no): El Interim Management.
Pren nota perquè... Som-hi!
L'Interim Management és un servei de direcció empresarial limitat. És a dir, un directiu és contractat per una empresa durant un temps determinat i amb una missió concreta, per gestionar un període de transició.
L'nterim Management és un servei de direcció contractat per una companyia per la gestió de projectes o circumstància concreta
Com comentàvem, aquest nou concepte neix per donar una resposta a necessitats que puguin requerir algunes empreses per superar diverses situacions, com poden ser: reestructuracions internes, reflotament d'empreses, fusions, crisis empresarials, etc. Tanmateix, pot ser un gran avantatge per aquelles companyies que disposen d'una estructura gerencial petita i que necessiten a un directiu perquè aquest estigui al davant d'un projecte en concret.
L'Interim Manager és un professional que té una extensa i dilatada carrera professional en gestió i direcció d'empreses i que és contractat per un altre perquè dirigeixi i gestioni situacions (generalment) excepcionals i urgents. Podríem resumir i dir que es tracta d'un guia expert en processos de canvi en les empreses.
L'Interim Manager és un professional que s'incorpora a l'empresa per guiar un determinat procés de canvi
Alguns dels factors que caracteritzen la proposta de valor dels Interim Managers en les empreses que els contracten són: l'objectivitat, efectivitat, velocitat, retorn d'inversió, experiència, qualitat, responsabilitat i compromís
Tingues en compte que, si la teva empresa té un departament gerencial reduït i necessites en un moment donat donar més suport a la direcció d'algun projecte específic, pots resoldre-ho amb la contractació d'un Interim Manager per un període de temps limitat.
"On hi hagi una empresa d'èxit, algú hi ha de prendre una decisió valenta"Peter Drucker
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost