Índex de continguts
26 de nov. 2020
Índex de continguts
Un centre de negocis és un espai de treball físic on els professionals, a més a més de desenvolupar la seva jornada laboral, poden trobar tots els serveis extres i suport necessari per al seu dia a dia.
Els centres de negocis han anat adquirint a poc a poc força, gràcies a aquest concepte tan senzill com eficaç:tenir sempre present les necessitats, les exigències i les motivacions de les empreses i dels treballadors d'avui en dia.
Coneix que és un centre de Negocis i les diferències que existeixen respecte als coworking i els espais flexibles.
La contractació de centres de negocis és una opció per la qual han apostat cada vegada més companyies en els últims anys, ja que han estat conscients dels beneficis que aquest tipus de workspaces aporten als seus negocis i als seus equips.
Vols conèixer els beneficis que poden oferir a la teva empresa? Te’ls expliquem!
Un centre de negocis és ideal per establir sinergies amb altres empreses ubicades en el mateix lloc, Si s'aconsegueix establir aquestes relacions correctament, poden donar lloc a nous clients o acords de col·laboració. Qui sap!
Els centre de negocis permeten ubicar-te a la teva oficina nova en un temps rècord. Oblidat de perdre el temps amb interminables gestions. El present és llogar un espai de treball equipat des del primer dia, amb tot el que necessites. I fora preocupacions!
Un cop comencis a treballar en un centre de negocis, comprovaràs ràpidament l'econòmic que resulta per la teva empresa. Despeses recurrents com internet, subministraments, manteniment, neteja, atenció a les trucades, direcció de negocis, etc. ja estan inclosos en el teu lloguer mensual. Ja tens pensat a on redirigir els diners que estalviaràs tots els mesos?; )
Els centres de negocis estan ubicats en llocs estratègics i tenen una arquitectura i una distribució de l'espai molt atractiva. Això et permetrà donar una bona imatge davant els teus clients, generen en ells, confiança i seguretat. Quan organitzis una reunió et podran preocupar diferents assumptes com és normal, però sempre tindràs la seguretat que es desenvoluparà en un lloc que complirà amb les expectatives dels assistents.
Vols ubicar-te en un despatx durant un llarg període de temps o només durant uns mesos? Qualsevol opció es valida. La teva empresa ira creixent i necessites anar augmentant el teu espai progressivament? Perfecte. Prefereixes una sala de reunions o un servei de videoconferència només per unes hores? Endavant! Aquesta flexibilitat és cada vegada més valorada pels professionals, que agraeixen treballar en un lloc adaptat a les seves necessitats.
Aquest tipus d'espais tenen molt en compte la privacitat i confidencialitat que requereixen moltes empreses. És per això que gran part de la seva superfície està destinada a oficines privatives, a espais de reunió o a cabines telefòniques insonoritzades. En definitiva, es tracta d'entorns allunyats de qualsevol mena de distracció.
Un centre de negocis és molt més que un espai de treball, ja que dins del mateix podràs trobar tota l'ajuda que necessites per impulsar el teu dia a dia. Suport en tasques administratives, atenció de trucades i missatgeria, reserva d'hotels, comandes de material d'oficina Tot al teu abast!
Ja sabem en què es basa la tasca dels centres de negocis. Però, quines diferències existeixen si les comparem amb els espais de coworking i els espais flexibles? Som-hi!
La confusió entre els termes centre de negocis i coworking és bastant habitual. La clau per diferenciar-los és tenir clar que els espais de coworking es regeixen per una filosofia de treball que consisteix en la col·laboració i cooperació mútua dins un espai compartit. Els centres de negocis, per part seva, combinen la privacitat d'un espai propi amb la convivència en les zones comunes, però donant major pes a les àrees privatives. Això permet que els usuaris siguin lliures per decidir fins a quin punt volen relacionar-se
Amb els conceptes de centre de negocis i de coworking clars, ara s'afegeix un mes que s'està consolidant més encara si cap amb la irrupció de la pandèmia: les flex offices o espais de treball flexibles. Aquests són una combinació dels anteriors i uneixin les diferents fórmules i models de treball amb el fi de posar a disposició dels clients les millors solucions: Adaptables a les seves necessitats i personalitzables segons els seus ritmes empresarials.
A Lexington ens sentim molt identificats amb aquest terme, ja que els nostres espais tenen l'objectiu d'oferir una solució flexible on les oficines privades conviuen de manera òptima amb entorns col·laboratius on es fomenti la interacció. Tot això sumant les ubicacions en les zones més prèmium de la ciutat i a un disseny de les instal·lacions que convida a impulsar el talent dels equips.
A més a més, amb la situació que hem viscut i encara estem vivint, els flex spaces es posicionen amb la millor alternativa de treball, ja que advoquen per un model híbrid en el qual es combina tant la feina en remot com el presencial. Si vols saber com implementar aquesta fórmula a la teva empresa en aquest post t'ho desvelem.
Aquest concepte d'espais flexibles ens permeten comptar amb oficines personalitzables que disposen de totes les garanties de privacitat i un suport permanent (mode centre de negocis), amb àrees comunes en les quals pots desconnectar, trobar inspiració o treballar al teu ritme (mode coworking) i sobretot, ens dóna la possibilitat de posar en marxa noves solucions flexibles i segures perquè puguis escollir la modalitat, duració i tipus d'ús que vols donar-li al teu lloc de treball en aquests moments. (Mode Lexington ; )).
Ja saps el que un centre de negocis un coworking o un espai flex pot aportar al teu negoci? Segueixen tenint dubtes? Deixi'ns a baix els teus comentaris i ens posem fil a l'agulla per resoldre-les!
"L'èxit no s'obté només amb qualitats especials. És sobretot un treball de constància, de mètode I d'organització."
Victor Hugo
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost