10 de jul. 2014
Molt hem sentit a parlar sobre el lideratge i de les qualitat que ha de tenir un cap per a ser respectat, estimat i admirat pels seus treballadors. I es que, ser cap es una tasca difícil que requereix una bona dosi d’habilitats i capacitats directives que permetin conduir a l’equip a aconseguir els objectius marcats.De fet, segons l’informe “Randstad Employer Branding” el 66% dels treballadors destaca la confiança i honestedat com els aspectes més valorats en un cap, seguit d’un 57% que considera que, el més important es la seguretat que transmeti el cap durant la presa de decisions. Com podem veure, el treballador espera trobar en el seu superior a una persona carismàtica, ètica i amb coneixements consolidats sobre la seva activitat empresarial, capaç de motivar a l’equip i de liderar els projectes.
Ara bé, si profunditzem en aquests aspectes cal destacar la qualitat ètica i l’empatia com a elements clau, un cap pot guanyar credencials a través de la seva intel·ligència però, amb el que realment es guanya al treballador es, amb la capacitat de posar-se al seu lloc, de manera en la què, a més de saber com prendre certes decisions o comunicar aspectes relatius al seu desenvolupament professional, ell mateix actuí en conseqüència.Per una altra banda, l’informe també senyala les principals motivacions dels treballadors al seu lloc de treball: el 41% dels treballadors consultats demana una jornada laboral flexible; un 39% un ambient laboral agradable i el 38% valora especialment la possibilitat de poder convalidar el treball amb les circumstàncies personals.
En aquest sentit, des de els Centre de Negocis a Madrid treballem oferint als empresaris espais de treball agradables, còmodes i motivadors, tant per a ells com per als seus treballadors. Les nostres oficines i despatx, sales de reunions i videoconferències estan disponibles amb d’immediatesa que requereixi. Així mateix, ajudem a millorar la qualitat laboral amb els nostres serveis d’administració i suport tecnològic les 24 hores del dia.
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost