Com vendre més

6 tècniques de màrketing online imprescindibles per a pymes i emprenedors

María Elipe

María Elipe

30 de juny 2016

En nombroses ocasiones hem sentit que si un negoci no esta a Internet, és com si no existís. I encara que no hem de perdre de vista l’àmbit offline, les empreses cada cop més han d’estar presents i preparades per arribat al seu públic objectiu a través de la xarxa i donar-li gran importància al que aquest poderós medi online és capaç d’oferir.

Una de les peces fonamentals per a las estratègies de negoci de las pymes, i que es desenvolupa gràcies a Internet, és el màrketing online, el qual els hi permet generar visibilitat i fer arribar amb mercat el nostre producte o servei de manera molt més accessible.

Així dons, des de Lexington et proposem, tant per a les pymes com per a emprenedors, les següents tècniques de màrketing online a tenir en compte per a atraure clients de qualitat:

1. Email màrketing

L’ email màrketing és una tècnica de comunicació directa amb l’usuari i una manera eficaç de mantenir l’atenció dels teus clients, animar-los a comprar i a donar a conèixer els teus serveis o productes. Invertir en email màrketing i planificar enviaments de correspondència amb la màxima segmentació et permetrà adaptar el contingut a cada consumidor i aconseguir així un millor benefici de l’ inversió feta.

2. Guest blogging

Existeixen moltes manera d’enriquir i actualitzar un blog amb contingut de qualitat, però en aquest cas parlem del Guest Blogging, una pràctica comú entre bloggers, en la qual es participa com a convidat d’un blog aliè. És a dir, es tracta d’un win to win per al blog i per al propi blogger. Aquesta tècnica ajuda a les empreses a difondre informació d’interès tant per als clients actuals com per als potencials.

Crear contingut únic és clau per a atraure clients i el guest blogging és l’eina idònia per a realitzar un intercanvi de visibilitat empresarial

3. Growth hacking

Aquesta tècnica de màrketing online combina analítica i creativitat amb l’objectiu de desenvolupar accions de incrementen de manera ràpida i notòria el volum d’usuaris, ingressos o impactes de l’empresa, i amb la mínima despesa i esforç possible.

4. SMarketing

És l’ unió de la paraula en anglès vendes (sales) i màrketing, i consisteix en el procés d’integrar a l’equip de vendes i màrketing en l’estratègia de generació de leads, amb l’objectiu de convertir-los en un equip integrat per a minimitzar conflictes i garantir la qualitat d’aquest leads.

5. Màrketing Mòbil i Màrketing de Apps

Cada vegada més, els usuaris visiten les pàgines web a través dels seus Smartphones, però són poques les empreses que adapten les seves per a ser vistes des d’aquests dispositius. No obstant, invertir en el màrketing mòbil ajudarà a la teva empresa a no perdre clients o inclús captar-ne de nous.

 El mateix succeeix amb el màrketing d’aplicacions, un nou canal de venda que representa una oportunitat idònia per a arribar als teus clients en tot moment i augmentar el mateix temps la visibilitat de la teva empresa.

 6. SEO: posicionament a buscadores

No podem oblidar l'estratègia per excel·lència pel que fa a la captació a llarg termini a la xarxa. Moltes empreses creuen que amb disposar d’una pàgina web atractiva i una carta de presentació impecable seran capaços de captar als seus clients. Però, es requereix molt més que això: necessiten invertir en el posicionament de la seva empresa als buscadors per a augmentar així el trànsit orgànic a la web.

“No trobis clients per als teus productes, troba productes per als teus clients.”

Seth Godin

Escrit per

María Elipe
María Elipe

La nostra Corporate Account Manager porta més de deu anys ajudant dia rere dia als nostres clients a arribar a les seves metes, a complir els seus objectius i a superar les seves expectatives. Com? Amb una estratègia personalitzada de workplace i oficines 100% a mida. El toc de María és únic, com ho és ella! Apassionada de les sèries, la literatura i enamorada dels seus discs de vinil.

Post publicado en:
Com vendre més
Comparteix-ho

Posa’t al dia de l’actualitat flex

Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.