Índex de continguts
26 de març 2020
Índex de continguts
El treball en remot permet que un treballador pugui invertir menys temps en tasques rutinàries com els trajectes anada i volta o la cerca d'aparcament, compaginant així la vida personal amb la laboral.
En els últims dies, a causa de la situació provocada per l'expansió del COVID-19, el treball en remot des de casa s'ha convertit per a la majoria d'empresaris i treballadors en la manera més factible de donar continuïtat als projectes i tasques.
Potser t'interessa
Potser t'interessa
Oficina virtual a Madrid
Potser t'interessa
Potser t'interessa
Les 9 apps imprescindibles per qualsevol CEO
Potser t'interessa
Potser t'interessa
7 Apps que t’ ajudaran a gestionar el teu treball
Anna Jorge
Potser t'interessa
Potser t'interessa
6 consells per a ser més productiu al teletreball
Anna Jorge
Per a desenvolupar de manera eficient el treball en remot des de casa és imprescindible crear un espai tranquil i lliure de sorolls que propiciïn la concentració. Treballar des de casa suposa estar exposat a majors distraccions i és per això que a l'hora d'apostar per un espai de la casa per a crear la teva pròpia oficina, l'ideal és decantar-se per una habitació a part, en la mesura que sigui possible.
Tria el quart o estada de la casa més tranquil·la de totes i que tingui entrada de llum natural. Si no tens possibilitat de crear l'espai de treball en una habitació separada, evita establir la teva home office en les zones de major trànsit de la casa i sobretot, lluny de televisors, equips de música o electrodomèstics per a evitar distraccions i interrupcions innecessàries. Quant al mobiliari i la decoració de l'espai, ha de prevaler, abans de res, la comoditat. Pots crear un espai agradable i funcional al mateix temps. Recorda que el principal objectiu del teu home office és poder desenvolupar les teves funcions de manera eficaç i sense distraccions.
La millor manera de salvaguardar i protegir la informació confidencial amb la qual treballes diàriament és utilitzar l'equip de treball solament amb finalitats professionals.
Una vegada acabada la jornada laboral, et recomanem que apaguis i desconnectis l'equip i utilitzis un altre dispositiu completament diferent per a les teves gestions personals: realitzar compres on-line, operacions bancàries, treure cites, consultar viatges, comprar bitllets, descarregar pel·lícules, música o llibres, etc.
Per al treball en remot des de casa, és necessari prendre certes mesures de seguretat i així evitar hackeos o pèrdues d'informació. Et detallem a continuació els aspectes a tenir en compte per a protegir al màxim la informació corporativa:
Articles relacionats
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost