26 de maig 2016
Oferir un servei i/o producte adequat en cada moment, mantenir una atenció al client excel·lent i saber com motivar als treballadors constitueixen alguns dels aspectes clau per l’ èxit d’ una empresa. No obstant això, una part molt important de l’activitat de direcció de projectes a una companyia transcorre en les reunions, pel que s’ha de prendre una major atenció a aquestes cites, ja que d’elles pot dependre l’alta d’un nou client, una venta efectiva, la construcció de l’ imatge corporativa i altres acords empresarials.
S’ha de prendre una major atenció al funcionament de les reunions, ja que d’elles depèn en gran mesura l’èxit de la teva empresa
Per a que aquesta trobada compleixi amb els objectius de les parts interessades, et proposem els següents business tips:
1. Planifica, investiga i organitza
Preocupat per conèixer al client amb els que et reuniràs, planifica tots els detalls que poden sorgir durant la trobada i mostra una actitud organitzativa i empàtica amb ell.
2. Participa: sigues la veu cantant
Maneja la conversa des de el principi, però evita els monòlegs, i intenta en tot moment transmetre confiança ja que, en gran mesura, de la teva actitud dependrà l’èxit de la reunió.
3. El lloc: l’ aparença si importa
Els llocs en el que es desenvolupen les reunions ha de ser acollidors, únics i personals. Crida l’atenció i fes-lo sentir còmode en un entorn totalment flexible i adaptat als teus ritmes d’empresa.
Tant si ets autònom, com si treballes des de casa, o simplement, necessites disposar d’un espai adaptat a les necessitats de la situació, la millor opció és el lloguer de sales de reunions, ja que contenen tots els elements tècnics i el suport essencial per a tal moment.
4. Aporta conclusions i genera un compromís factible
L’objectiu d’una reunió és acordar propostes per a possar en marxa, així que conclou la trobada amb un compromís professional que desemboqui en la preparació d’una proposta clara, directa i concisa.
La comunicació cara a cara és molt important, però saber manejar les noves tecnologies i establir trobades per videoconferència resulta més pràctic, econòmic i efectiu si el teu client es troba a gran distància. Als workspaces de Lexington oferim aquest servei perquè creiem que els nostres clients han de tenir al seu abast espais dotats d’avançada tecnologia amb solucions totalment flexibles i adaptables a les exigències i necessitats específiques del seu negoci.
Saber desenvolupar-se en un entorn tecnològic com les videoconferències, resulta més pràctiques, econòmiques i efectives per a l’empresa i els seus treballadors
“Arribar junts és el principi. Mantenir-se junts, és el procés. Treballar junts és l’èxit.”
Henry Ford
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost