Un espai triat per una multinacional estatunidenca de primera a Lexington per a la seva nova oficina a Madrid.
El nostre client és una empresa multinacional del sector de la tecnologia. Està reconeguda com una de les companyies més innovadores a nivell global.
El repte
El repte era trobar una oficina a una zona representativa que pogués acollir un equip gran, estigués equipada amb sales privades i comptés amb places de parking i l’opció de passis addicionals per a la rotació dels equips, adaptant-se al seu model híbrid de treball.
Ubicació premium a la capital.
Espai combinat amb open space, sales de reunió pròpies i places de parking.
Passis addicionals per combinar el treball presencial i el teletreball.
Vam proporcionar una planta exclusiva de 250 m2 per a un equip de 40 persones, equipada amb dos phone booths a mida, una zona de cuina per a l’equip, dos sales de reunions privades i les places de parking requerides. A més, l’espai està adaptat per fer possible el model híbrid de treball de la companyia.
250
m2
Planta sencera.
1
zona de break
Per a la desconnexió.
2
sales
Completament equipades.
2
phone booths
Per a una major privacitat.
Et volem conèixer! Visita qualsevol dels espais de coworking de Lexington, coneix a fons les nostres ubicacions i resol tots els teus dubtes.
Una solució d’espai de treball a mida al cor financer de Chamartín, una de les zones amb major potencial de la capital.
L’empresa britànica de ciberseguretat enforteix la seva presencia al mercat espanyol amb un espai de treball totalment a mida.
Una de les companyies estatunidenques amb més impacte al món tecnològic tria els espais flexibles de Lexington per a expandir-se en el mercat espanyol.
Posa’t al dia de l’actualitat flex
Subscriu-te a la nostra newsletter i no te'n perdis res. Contingut trend que t’interessarà.
Contacta amb nosaltres
Sol·licitar informació
Solicitar información free pass
Sol·licitar pressupost
Visita els nostres espais
Trabaja con nosotros
Contacta amb nosaltres
Treballa en un espai flexible.
Optimitza costos amb respecte a una oficina convencional
Estimació de despeses en comparació amb un lloguer convencional
0 persones Oficina per
Selecciona
5 persones
10 persones
15 persones
25 persones
Tria un nombre de persones i et mostrarem les despeses incloses en el lloguer de les nostres oficines flexibles.
Oficina convencional
Despeses operatives i de subministres:
€/mes
+ despeses d'obertura
Oficina flexible
Despeses operatives i de subministres:
Inclosos
Sense despeses d'obertura
Inclòs a la factura mensual
517,01 €/persona
0€
2.264,24 €/persona
0€
523,69 €/persona
0€
Fiança aval
6 mesos
Dipòsit
2 mesos
Des de
12 mesos
Des de
1 mes
2-6 mesos
2 mesos
Demana pressupost